1399-01-30 12:08
2362
0
68239
شهردار گرگان :

اگر ظرف ۲۰ روز مشکل تیم بسکتبال شهرداری گرگان حل نشود دیگر در لیگ شرکت نخواهیم کرد

عبدالرضا دادبود گفت: اگر ظرف ۲۰ روز مشکل تیم بسکتبال شهرداری گرگان حل نشود دیگر در لیگ شرکت نخواهیم کرد

به گزارش گلستان ما، جلسه راهبردی تیم بسکتبال شهرداری گرگان صبح امروز ساعت ۹:۳۰ برگزار شد تا تصمیمات لازم در خصوص اقدامات اتی این تیم گرفته شود.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در این جلسه اظهار کرد: بیانیه فدراسیون بسکتبال در خصوص اعلام پایان لیگ غیرشفاف، غیرقانونی و ناعادلانه است و ملاحظات روز و شرایط تیم ها را مد نظر قرار نداده است. شهرداری و مسئولان استان به این بیانیه اعتراض دارند و معتقدند حق مطلب توسط فدراسیون به شهر گرگان ادا نشده است.

وی افزود: ما از روز چهارشنبه اعتراضات خودمان را اعلام کردیم بویژه هواداران بیشمار گرگانی از ما خواستند که پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشیم .قبول کردن این رده بندی بدون اعلام کردن قهرمان لیگ یک تناقض آشکار است .

دادبود تصریح کرد: این تصمیم فدراسیون بسکتبال تبعات اجتماعی فراوانی در گرگان خواهد داشت و مسئولیت این تبعات به عهده شخص آقای طباطبایی خواهد بود .

شهردار گرگان اذعان داشت: هزاران جوان گرگانی از این بازی ها و نتایج خوشحال بودند، اما وسط بحران کرونا که مردم گرگان خوشحال بودند با این خبر جو شهر گرگان به هم ریخت .

وی با اشاره به این که شهرداری گرگان به هیچ عنوان از حقوق هزاران هوادار گرگانی کوتاه نخواهد آمد، گفت: اینکه آقای طباطبایی طی این چند روز مواضع متناقضی گرفته پذیرفتنی نیست و هر روز  یک حرف جدید و غیر کارشناسی می زند. این رای فدراسیون متاثر از برخی جریانات در داخل فدراسیون است و ریال به ریال تیم شهرداری از پول مردم است و ما با قاطعیت پیگیری حقوقی، اداری و قضایی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.