1398-10-30 21:15
3243
0
67216
بازیکن آمریکایی سوپر لیگ بسکتبال ایران :

ایران بهترین کشور برای بسکتبال و‌ پیشرفت است/ شاهین طبع برایم پاسپورت ایرانی بگیرد المپیک برای ایران بازی می کنم

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همیشه در ایران و گرگان احساس امنیت کردم و معتقدم ایران جای خوبی برای بسکتبال و پیشرفت کردن است.

به گزارش گلستان ما ؛ پری پتی بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب دوشنبه ۳۰ دیماه در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : لیگ امسال از سال گذشته بهتر است ، تعداد تیم های قوی بیشتر شده و شرایط برای رقابت امسال بیشتر است.

از عملکرد امسال راضی نیستم
 
پتی در پاسخ به این سوال که از عملکرد خودش در بازیهای امسال راضی است یا نه ، افزود : از عملکرد امسال خودم راضی نیستم ضمن آنکه عصبانی هم نیستم چون تیم دارد خوب نتیجه می گیرد و در رده اول جدول قرار داریم اما می توانم بهتر از این بوده و کارایی بیشتری برای تیمم داشته باشم اما از عملکرد تیم تا اینجا راضی هستم.
 
وی تصریح کرد : همیشه در گرگان احساس امنیت کرده ام ، مردم اینجا با هم مهربان بوده و به من نیز لطف داشته اند ، این چیزهایی که اخیرا در فضای مجازی گفته اند که پری پتی ترسیده چرت و پرت است و نمی دانم از کجا درست شده است.
 
ایران بهترین جا برای پیشرفت است
 
بازیکن آمریکایی سوپرلیگ بسکتبال ایران اضافه کرد : من وقتی آمدم گرگان ، هر کسی از من می پرسید اینجا چه جوریه ، از دیدگاه و تجربه خودم می گفتم که ایران بهترین جا برای بسکتبال و پیشرفت هست ، به همه شان گفتم ایران جای خوبی است .
 
پری پتی در واکنش به پیوستن بهنام یخچالی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت : بهنام را شخصا نمی شناسم و فقط پارسال یک بار روبروی او بازی کردم اما چیزی که شنیدم و دیدم و می گویند اینست که بازیکن و لیدر خوبی است و به نظرم با آمدن بهنام می توانیم به هدف مان که قهرمانی است بیشتر فکر کنیم.
 
اگر همه چی در گرگان عالی نبود بر نمی گشتم
 
وی در خصوص نظرش در مورد گرگان بیان کرد : اگر من توی گرگان خوشحال نبودم و همه چی عالی نبود هیچوقت بر نمی گشتم ضمن اینکه پیشنهادهای بالاتری هم داشتم اما گرگان را انتخاب کردم چون مردم خوب و مدیریت باشگاه خوبی دارد ، امسال شخصیت باشگاه قهرمانی است و تکه های پازل را کنار هم قرار دهیم می‌توانیم به قهرمانی برسیم .
 
عشق و رفتار تماشاگران گرگانی باورکردنی نیست
 
پتی ادامه داد : مهمترین چیزی که گرگان دارد تماشاگران اینجاست که عشق و رفتار آنها باورکردنی نیست ، در خصوص قهرمانی نمی توانم پیش بینی کنم ولی امیدوارم قهرمان شویم و جمع کردن تکه های این پازل می تواند به ما در قهرمانی کمک کند.
 
این بازیکن در خصوص مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت : او مربی خوبی است ،همه به او احترام می گذارند ، خیلی برای تیم تلاش می کند و خیلی سخت همه را مجبور به تلاش می کند و با علاقه به بازیکنان جوان یاد می دهد .
 
شاهین طبع برایم پاسپورت بگیرد المپیک برای ایران بازی می کنم
 
پری پتی افزود : اگر شاهین طبع برای من پاسپورت ایرانی بگیرد من در المپیک برای ایران بازی می کنم ، بازی کردن در المپیک خیلی سخت است اما با توجه به استعدادهای خوبی که در ایران هست و مربی خوبی مثل شاهین طبع ، می توان نتیجه آبرومندی گرفت.
 
وی در خصوص دیدارش با شهردار گرگان اظهار داشت: او آدم خوبی است ، با توجه به جایگاهی که دارد اما با ما می خندد و شوخی می کند ، من هر وقت او می بینم روحیه می گیرم ، او سعی می کند کارهایش را درست انجام دهد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.