1393-09-14 19:53
2199
11
6804
رئیس شورای شهر گرگان مطرح کرد :

تشکیل جلسه فوری برای بسکتبال گرگان / کبیر باید پاسخگوی باخت‎های تیم شهرداری باشد

ربیعی با تاکید بر برگزاری جلسه‎ای برای بررسی علت باخت‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: کبیر باید پاسخگوی باخت‎های تیم باشد.

به گزارش گلستان ما، حسین ربیعی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص باخت روز گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر تیم بسکتبال پمینا اصفهان و روند باخت‎های تیم شهرداری و قرارگیری این تیم در قعر جدول اظهار کرد: اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باید پاسخگوی باخت‎های این تیم باشد.

وی ادامه داد: ما و مردم سوال‎های زیادی از آقای کبیر دارند که باید پاسخ داده شود و این حق طبیعی اعضای شورای اسلامی شهر و مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: باید این تیم از این بن‎بست خارج شود و باید جلسه‎ای تشکیل شود و در این حوزه تصمیمات اساسی گرفته شود و باید ببینیم دلایل این باخت‎ها چیست.

ربیعی تاکید کرد: در روزهای آینده جلسه‎ای به صورت ویژه برای بررسی باخت‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان تشکیل خواهد شد و به صورت ویژه این موضوع بررسی می‎شود تا دلایل و موانع پیشرفت تیم بسکتبال شهرداری گرگان مرتفع گردد تا شاهد کسب نتایج مطلوب برای تیم باشیم.

وی اضافه کرد: در صحن علنی فردا نیز به هر صورت این موضوع از سوی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مطرح خواهد شد و به هر ترتیب اعضای شورا ناظر بر عملکرد این تیم هستند و موضوع را با جدیت پیگیری خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص کسب نتایج ضعیف مجموعه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پنج سال گذشته و عدم تغییرات اساسی در کادر فنی تیم تصریح کرد: به هر ترتیب متأسفانه مسائل شورایی بر تغییرات در این تیم تاثیرگذار است.

ربیعی تاکید کرد: در گذشته شورای اسلامی شهر گرگان هیچ دخالتی در مسائل بسکتبال گرگان نداشت و شهردار تمام تصمیمات را می‎گرفت اما امروز این امر به صورت دیگری اتفاق می‎افتد.

وی در پایان ابراز کرد: امروز تیم‎داری اصلی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را شورای اسلامی شهر انجام می دهد و شهردار نقش کمتری در این حوزه دارد و به همین منظور شورا بیشترین پیگیری را در خصوص باخت‎های تیم انجام خواهد داد. / فارس

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

آقای ربیعی به جای بسکتبال داری لطفا به اوضاع شهر برسید و کارهای ورزشی را بسپارید به متولیانش در شهر (اداره ورزش و جوانان) اما ظاهرا شما بدنبال مطالبات خودتان از بسکتبال هستید(رای بسکتبالیها) اما به چه قیمتی برادر؟؟ یکی دو میلیارد پول بیت المال را حیف و میل شده و نتیجش پنج باخت از هفت بازی...

0
0
پاسخ
1393-09-14 11:35
reza

آقای گرزین جواب بده چرا بسکتبالی که از دستورکار شورا خارج شده بود را دوباره برگرداند شورا و رای مثبت برای تیمداری شهرداری گرفت؟مگر جز این بود که قرار شد در ازای بسکتبال رای سبطی و قدس مفیدی و پزشکپور و کبیر را برای هیت ریسه سال دوم شورا بگیرن ؟باید پاسخ این باخت های افتضاح را بدهد ایشان

0
0
پاسخ
1393-09-14 11:39
naser

آقای کبیر تیم را به جوان ترها بسپار و برو کنار و حرمت موهای سفیدت را نگه دار. قبول کن دیگه حریف تفکرات صادق زاده و شاهین طبع و حاتمی نمیشی...پیر شدی داداش قبول کن و یکی دو میلیارد تومان پول مردم را به باد نده دیگه.

0
0
پاسخ
1393-09-14 11:43
پدرام

من به عنوان یک هوادار از آقای ربیعی رییس شورا و دیگر عزیزان شورای اسلامی شهر گرگان خواهش میکنم .یه تصمیم جدی در رابطه با تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم شهرمون بگیرید . به نظر من کبیر در حد و اندازه تیم شهرداری گرگان نیست به درد این تیم نمیخوره. علت تمام این باخت های شهرداری گرگان کبیره .لطفا بردارید ایشون رو . آخه چی میخواد از جون این تیم .

0
0
پاسخ
1393-09-14 13:03
همشهری

وقتی آقایان در شورای شهر با بی عدالتی بهترین تیم استان ما (هیرکانیان) را که با بدو حضورش در لیگ دسته دوم قهرمان این رفابتها شده بود را از حضور در لیگ برتر منع کرده و با جلسات متعدد حاکی بر این بود که بدلیل نداشتن بودجه برای تامین دو تیم در حالی که تیم خصوصی هیرکانیان را با مربی ایزدپناه از گردونه باند بازیشان حذف و آقای کبیر را مربی ترکیبی تیم گرگانی انتخاب کردند و حال با شکست های غیر منتظره دنبال راه چاره میگردند وقتی اعضای شورای شهر که هیچ اطلاعاتی از ورزش حرفه ای ندارند و تعین و تکلیف تیمهای استان دست انان می افتد حال و روز ورزش گرگان این میشود آن از فوتبال و این هم از بسکتبال حالا تازه دارند فکر میکنند که چکاری از دستشان بر می اید

0
0
پاسخ
1393-09-14 16:58
مظاهر

اين آقاى ربيعى معلوم نيست در چه مسيرى حركت ميكنه؟در اين يك سال چند بار تغيير موضع داده در مورد بسكتبال!

0
0
پاسخ
1393-09-14 17:00
دانيال

جناب ربيعى لطفا مردم را بازيچه كشمكشهاى خود نكنيد. بى توجهى شما به وظايف ذاتى شورا و كارهاى عجيبتان از جمله اعطاى اختيارات بى سابقه به شهردار و عدم نظارت کافی و دقیق بر امور شهردارى و مناقصات و قراردادها، بى توجهى به برخوردهاى نامناسب شهردار با شهروندان و... را نمى توان ناديده گرفت.

0
0
پاسخ
1393-09-14 17:01
نادر

مديرعامل تيم بسكتبال صادقلو شهرداره ، آقاى ربيعى بهتره يك سوزن به خودتان بزنيد بعد يك جوالدوز به آقاى كبير . اگر بناست كسى بازخواست بشه اون مديرعامل تيمه.

0
0
پاسخ
1393-09-14 17:13
حسن

آقاى ربيعى حتما به خاطر دارند كه براى رسيدن به رياست شورا ، برخی ها بر سر بسكتبال معامله كردند . پشت پرده اين سر و صداها هم به زودى مشخص خواهد شد چون ماه هميشه پشت ابر نخواهد بود.

0
0
پاسخ
1393-09-14 17:18
دکتر مسعود زمانی

بسمه تعالیسال گذشته بنده به عنوان کارشناس ورزش عرض کردم تا افراد غیر ورزشی در تیم مسول انالیز بازی هستند و از طرفی به امرمهم بدنسازی توجه نمی شود همینی هست را شاهد خواهیم بود.اقای کبیر در بسکتبال فرد فنی و قابل احترامی است اما تجدید نظر در انتخاب و گزینش دیگر اعضای کادر فنی ممکن است راهگشا باشد.این در حالی است که سال قبل بنده پیشنهاد دادم بجای بسکتبال و هزینه های سنگین ان زیر ساخت چند رشته مدال اور دیگر را فراهم اوریم .با تشکر زمانی

0
0
پاسخ
1393-09-14 18:07
مرتضی

آقایان شورای شهرگرگان که سرنوشت وباختهای تیم بسکتبال شهرداری برایتان از نان شب مردم که ازامروز گران شده است مهمتراست ظاهراشماآقایان قصد داریدباقیمانده حضورتان در این دوره رافقط صرف تیمداری وتبلیغات های پرهزینه بکنیداصلاخبری هم از موکلین خود که به شما اعتمادکردند و رأی دادندهم می گیرید؟ پل صراطی هم هست وشب اول قبری هم وجود داردیه وقت نلرزیدویا نترسیدها؟؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-09-16 09:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.