1401-02-12 09:20
775
0
79827
با صدور پیامی؛

جمعی از مسئولان گلستانی قهرمانی تیم بسکتبال گرگان را تبریک گفتند

جمعی از مسئولان گلستانی با صدور پیامی، قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تبریک گفتند.

به گزارش گلستان ما، جمعی از مسئولان گلستانی با صدور پیام، قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تبریک گفت.

در متن پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است‌:

در آستانه عید سعید فطر و برای دومین سال متوالی کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال لیگ برتر کشور بر جامعه بزرگ ورزش استان، بازیکنان و مسوولان و مربیان سخت‌کوش تیم شهرداری گرگان مبارک باد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خدا قوت به همه اعضای تیم و تبریک کسب این قهرمانی که باعث شادی مردم عزیرمان شد، امیدوارم در تمام صحنه‌های ورزشی دیگر، کام مردم شریف و ورزش دوست استان گلستان با عناوین قهرمانی شما دلاوران، شیرین‌تر شود.

استاندار گلستان هم به همین مناسبت متن پیام صادر کرد.

در متن پیام تبریک علی محمد زنگانه آمده است: قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران موجی از شادی و شعف را بین هواداران، ورزش دوستان و تمام شهروندان گلستانی ایجاد کرد.

پیروزی سه بر یک تیم شهرداری گرگان در مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان و تکرار قهرمانی این تیم نشان از برنامه ریزی، اهتمام و تلاش شبانه روزی در مسیر موفقیت این تیم دارد.

اینجانب در آستانه عید سعید فطر، ضمن تبریک این قهرمانی شکوهمندانه از تلاش های تمامی بازیکنان، مربیان، کادر فنی، مدیریت تیم، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و از همه مهم تر هواداران تیم مردمی شهرداری گرگان تقدیر می کنم و امیدوارم شاهد تداوم قهرمانی این تیم و البته موفقیت ورزشکاران استان در سایر ورزش‌ها در سطح ملی و بین المللی باشیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در پیامی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سردار علی ملک شاهکوهی به این شرح است:

کسب دومین قهرمانی متوالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که باعث سرور و خرسندی مردم استان گلستان بویژه دارالمومنین گرگان شد را تبریک و تهنیت می گویم.

بسکتبال در گرگان علاوه بر اینکه یک واقعه ورزشی باشد به یک پدیده اجتماعی مبدل شده و بسیاری از مردم ما با آن عجین شده اند.

اینجانب ضمن خداقوت به همه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان شهرداری گرگان امیدوارم ورزش گلستان با همتی همگانی در دیگر رشته ها هم بدرخشد و سربلندی گلستان را رقم بزند.

گفتنی است تیم شهرداری گرگان شامگاه یکشنبه در چهارمین دیدار مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با کسب برتری ۹۵ و ۸۸ سومین برد دیدار نهایی را کسب کرد و برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.