1394-06-29 09:50
3953
0
20773
ابراهیم تقی پور مهمان ویژه بازی نیمه نهایی:

گزارش تصویری / صعود مقتدرانه امید گلستان به فینال لیگ برتر فوتبال استان در حضور بازیکن سابق تیم ملی / لبخند شاگردان حاج وحید تجری به لیگ یک کشور

تیم فوتبال امید گلستان در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان استان با نتیجه سه بر صفر استقلال بندرگز را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

به گزارش گلستان ما ؛ همانطور که پیش بینی می شد شیرهای رام نشدنی حاج وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان که انصافا انرژی جوانی و امکانات مناسبی را برای پیشرفت تیم فوتبال امید گلستان گذاشت ، در یک قدمی لیگ کشوری قرار دارند.

تیم فوتبال امید گلستان بعد از درخشش در مرحله گروهی این مسابقات با 6 برد و 18 امتیاز کامل این مرحله که در تاریخ مسابقات فوتبال استان بی سابقه بود ، توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند در حالیکه در گروه مقابل تیمهای اول و دوم فقط 9 امتیاز کسب کردند.

در این مرحله امید گلستان مانع راحتی چون استقلال بندرگز را مقابل خود می دید و در حالی که توپی به زمین تیم امید گلستان نیامد و دروازه بان امید گلستان کم کارترین بازیکن زمین بود ، توانست با سه گل حریف خود را شکست داده و فینالیست شود.

این بازی راس ساعت 16 بعد از ظهر شنبه 28 شهریور ماه  با حضور 600 تا 700 تماشاگر در استادیوم آزادی گرگان  برگزار شد.

این دیدارمهمانان ویژه ای داشت که می توان به ابراهیم تقی پور بازیکن ساروی و سابق تیم ملی فوتبال ایران ، استقلال ، پرسپولیس ، ذوب آهن و سپاهان اشاره کرد که به دعوت حاج وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان از نزدیک این بازی را تماشا می کرد. همچنین حاج عباس صفرخوانی ، ابوالفضل تجری ، سید مصطفی حسینی ، حمید تجری و برخی دیگر از مسئولین محلی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند .

ترکیب امید گلستان در بازی دیروز به شرح زیر بود:

علی حسن پور – نوذر صحنه – رامین رضوی پور – رامین عرب – امیر صمدی – حمید ماه پیکر – بلال میرزاعلی – رضا تیما – محمد غفاری – فرزاد آرمند – طاها مولایی 11 بازیکن اصلی و آقایان امین جهانشاهی – پوریا خاکی و مجتبی عبدالهی نیز بازیکنان ذخیره امید گلستان بودند.

گلهای این بازی را امیر صمدی از روی ضربه ایستگاهی زیبا ،گل دوم را امین جهانشاهی با شوتی سنگین و گل سوم را محمد غفاری با یک استارت 60 متری و یک ضربه بغل پا ساده وارد دروزاه حریف کرد .

دیدار نهایی لیگ برتر فوتبال استان عصر روز چهارشنبه اول مهرماه سال جاری در استادیوم آزادی گرگان برگزار می شود.

omid 1

omid-2

omid 1

omid 1

omid 1

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.