1401-05-12 15:04
1189
0
81056
خود تحریمی هیئت فوتبال گلستان:

سنگ اندازی و ممانعت داور لیگ برتری گلستانی پس از بازی استقلال با 90 ارومیه/ فرصت سوزی هیئت فوتبال گلستان برای ثبت دومین داور بین المللی

کیوان علی محمدی می گوید که پس از قضاوت خوب استقلال با 90 ارومیه تقریبا هشت ماهی است که از میادین داوری دور مانده و مسئولان فدارسیون می گویند که باید مسئله را از هیئت فوتبال استان پیگیری کنید.

به گزارش گلستان ما؛ بازی استقلال با 90 ارومیه باعث شد که چشم کارشناسان به عملکرد خوب کیوان علی محمدی جلب شود به طوری که نوذر رودنیل به عنوان کارشناس داوری فوتبال در مصاحبه ای عنوان کرد که این داور یکی از داوران آینده‌دار فوتبال ایران است و پتانسیل دارد که بین‌المللی شود و قضاوت تقریبا بدون اشتباهی را پشت سر گذاشت.

فهرست نهایی داوران و کمک داوران بین‌المللی ایران هر ساله بسته می شود و این شانس وجود دارد که از استان گلستان دومین داور بین المللی بعد از آقای حسن اکرمی را داشته باشیم، طبق قوانین برای این امر باید داوران تا سن 35 سالگی یک بازی بین المللی در کارنامه داشته باشند و پس از آن دیگر این فرصت برای آنان فراهم نمی شود و علی محمدی دو سال پیش رو دارد که بتواند به این جایگاه برسد.

اما سکه داوری کیوان علی محمدی در هیئت فوتبال استان روی دیگری دارد و بنا به دلایل نامشخص این داور خوب که سابقه داوری در لیگ برتر و لیگ های دسته یک و دوم کشور را در کارنامه دارد هشت ماهی است که با ناملایمات مسولان هیئت رو به رو شده و بازی های چندانی به وی از زمستان سال گذشته تاکنون نرسیده است.

این مسئله باعث شد که به سراغ این داور خوب گرگانی برویم و این مسئله را جویا شویم، کیوانفر که چند ماهی است از رفتار هیئت فوتبال گلستان متحیر مانده می گوید همه چیز پس از داوری استقلال با 90 ارومیه شروع شده است و پس از آن از میادین داوری دور بوده است، حتی در روزهای گذشته از کلاس های داوری لیگ برتر به دلیل نامعلومی توسط هیئت فوتبال گلستان کنار گذاشته شده است.

وی می گوید شایعاتی مبنی بر محرومیت نیز در مورد من مطرح بوده که حتی از کمیته اخلاق داوری مبنی بر صلاحیت داوری نامه ای صادر شده است و در خصوص دوری از میادین هم مسئولان فدراسیون می گویند باید ماجرا را از هیئت فوتبال استان پیگیری کنید.

حالا سوالات بی شماری ذهن ما را مطرح کرده که در هیئت فوتبال استان چه می گذرد که اینگونه به آسانی با سرنوشت یک جوان موفق گلستانی اینطوری بازی می شود، آیا پای رانت و مسائل پشت پرده داوری در هیئت فوتبال استان مطرح است یا آنکه غفلت مسئولان باعث شده که هشت ماه چنین جوان آینده داری از مسیری که با عشق و علاقه دنبال کرده دور شود؟

این مسله از سوی گلستان ما از هیئت فوتبال گلستان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.