1400-10-22 09:42
905
0
78072
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور؛

رقابت آزادکاران در گرگان برای کسب دوبنده تیم ملی

این رقابت‌ها در ۱۰ وزن از چهارشنبه تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ دی) در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود که ساعت هفت صبح چهارشنبه در خانه کشتی گرگان برگزار و ساعت ۱۰ صبح دور مقدماتی این اوزان در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز می‌شود.

به گزارش گلستان ما، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی به عنوان مهم‌ترین رقابت کشتی آزاد ایران از صبح چهارشنبه به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها در ۱۰ وزن از چهارشنبه تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ دی) در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود که وزن کشی پنج وزن اول شامل ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم، ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم، ساعت هفت صبح چهارشنبه در خانه کشتی گرگان برگزار و ساعت ۱۰ صبح دور مقدماتی این اوزان در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز می‌شود.

۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ از حضور در این مسابقات معاف هستند و سایر کشتی گیران باید در این مسابقات که بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد شرکت کنند.

در این مسابقات برای استان‌های مازندران (۱۰ نفر)، تهران (پنج نفر) و لرستان (پنج نفر) که در رقابت‌های جهانی نروژ نماینده داشتند سهمیه اضافی در نظر گرفته شده است.

قهرمانان اوزان ۱۰ گانه ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.

نفرات دوم و سوم مشترک در چرخه انتخابی تیم ملی باقی می‌مانند و مجوز حضور مستقیم در جام تختی را به دست خواهند آورد.

سایر کشتی گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور بین نفرات اول تا سوم قرار نگیرند مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی را خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در خصوص برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی گرگان گفت: این رقابت‌ها با نام گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود و مجوز حضور ۳۰۰ تماشاگر در سالن مسابقات را دریافت کرده‌ایم.

قاسمعلی برزمینی افزود: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی با محوریت استانداری پای کار آمده‌اند و از فدراسیون کشتی هم تشکر می‌کنم که میزبانی این رقابت‌های مهم را به استان گلستان سپرده است و امیدواریم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

وی ادامه داد: کشتی گلستان در گذشته جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته و امیدواریم میزبانی این مسابقات موجب شود تا به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.