1394-08-15 16:37
3578
2
23133
با حکم مالک باشگاه :

علی قاسمعلی سرمربی جدید تیم فوتبال امید گلستان انتخاب شد

با حکم حاج وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان علی قاسمعلی مربی سابق اتکا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید گلستان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حاج وحید تجری مالک باشگاه امید گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تایید این خبر گفت : علی قاسمعلی مربی توانمندی است و با سابقه ای که در تیم اتکا گلستان دارد می تواند اهداف ما را که همانا درخشش و حضور در لیگ کشوری است محقق کند.

تجری گفت : مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال امید گلستان عصر فردا ساعت 15 در رستوران تورنگ با حضور اهالی ورزش و خبرنگاران و سایر بازیکنان و دست اندرکاران تیم برگزار می شود و از عموم علاقه مندان نیز دعوت به عمل می آید .

وی با تشکر از زحمات محسن کریمی سرمربی سابق این تیم تصریح کرد: با جذب بازیکنان و ستاره های جدید به دنبال ساختن تیمی در خور و شایسته برای گرگان هستیم .

مالک باشگاه امید گلستان گفت :ستاره ها و بازیکنان آینده  داری چون علی حسن پور ، نوذر صحنه ، رامین رضوی پور ،مهدی نیک فر ، رامین عرب ، امیر صمدی ، حمید ماه پیکر ،رضا تیما ، بلال میرزاعلی ، بهنام قورچای ، فرزاد آرمند ، محمد غفاری ، علی دباغ ، علی برزگر ،عادل محمدی ، طاهر سردشتی ، جعفر مزرعی ،پوریا خاکی ، آرمین حیدری ، میثم اونق ،علی خانببینی در فصل گذشته و این فصل توانسته اند بازیهای خوبی از خود به نمایش بگذارند و استعدادهای درخشان استان را به رخ بکشانند.

گفتنی است تیم فوتبال امید گلستان در فصل گذشته با یک باخت رتبه دوم لیگ دسته اول جوانان استان را کسب کرد و نکته عجیب 24 برد از 25 بازی گذشته این تیم در یک سال اخیر می باشد .

مدیریت جوان این باشگاه توانسته امکانات لازم را برای جوانان استان فراهم آورد و فردا هم با جابجا شدن سرمربی فصل جدید از تحولات شگرف در این تیم دیده خواهد شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

سلام؛ از کی تا به حال این آقای وحید تجری شده حاج وحید تجری ؟نکنه دو روز دیگه بگن دکتر حاج وحید تجری !

0
0
پاسخ
1394-08-16 09:01
علی

یعنی تو فوتبال استان هیچ خبر دیگه ای اتفاق نمیفته ؟ما لیگ برتر بزرگسالان نداریم ؟قهرمان های لیگ یک استان نباید معرفی بشن ؟یه تیم جوانان معمولی رو این همه بزرگ کردین که چی بشه ؟تازه چرا از تیم قهرمان جوانان استان مطلب نمیذارین ؟با این کارها فوتبال استان رشد نمیکنه اقای تجری

0
0
پاسخ
1394-08-16 18:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.