1399-09-29 18:58
1587
0
72159
پیشکسوت فوتبال گلستان:

AFCسالهاست با تیم‌های ایرانی سخت برخورد می کند/ فردوسی پور با رد پیشنهاد AFC به چهره محبوب تری تبدیل می شد

پیشکسوت فوتبال استان گلستان گفت: عادل فردوسی‌پور می توانست با در نظر گرفتن علاقه اهالی فوتبال ایران به وی، دست رد به سینه AFC می زد و به چهره محبوب تری بین مردم ایران تبدیل می شد.

به گزارش گلستان ما، بازی فینال جام باشگاه های آسیا بین پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی در حالی برگزار شد که AFC با کارشکنی های عربستان سعودی اقدام به تحریم پخش مستقیم این مسابقه برای مردم شریف ایران کرد.

مهدی اورسجی پیشکسوت فوتبال استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص این حواشی بوجود آمده ، و هم چنین حضور عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر پخش زنده صفحه اینستاگرامی AFC فارسی، اظهار کرد: نمی خواهم عادل فردوسی پور را با اردشیر زاهدی فرد منفوری در تاریخ این کشور مقایسه کنم اما همین فرد منفور در حمله ناجوانمردانه آمریکا به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ریخت و با تمام غرورش به حاج قاسم و نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام گذاشت، که این نشان از  غیرت ایرانی است این شهامت ایرانی است که می‌تواند از تمام امکانات به روز دنیا روی برگرداند و به سرباز ملی وطن احترام بگذارد.
وی افزود: سال هاست که AFC با تمام تیم‌های ملی و باشگاهی ما بسیار سخت برخورد می کند و بسیار سختگیرانه رای می دهد.

این پیشکسوت فوتبال استان گلستان اذعان داشت: عقد قرارداد فردوسی‌پور در این شرایط خاص با AFC قردادی نگین و دهن کجی به تمام فرصت هایی است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی سال های متمادی در اختیار وی  گذاشته بود.

اورسجی با اشاره به این که عادل فردوسی پور با عقد این قرارداد به تمام غیرت ملی اش نه گفت، ادامه داد: عادل فردوسی‌پور می توانست با در نظر گرفتن علاقه اهالی فوتبال ایران به وی، همانند حشمت مهاجرانی مربی ارزشمند ایران که پیشنهاد مربیگری تیم آمریکا را رد کرد و به نظام و خون شهدا احترام گذاشت، دست رد به سینه AFC می زد و به چهره محبوب تری بین مردم ایران تبدیل می شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.