1394-12-10 04:29
2804
0
28271
افتخاری دیگر برای ورزش گلستان؛

قهرمانی شیرهای رام نشدنی امید گلستان در لیگ فوتبال مناطق کشور

تیم فوتبال امید گلستان موفق شد با انجام 4 بازی از 5 بازی خود در گروه یک لیگ فوتبال مناطق کشور قهرمان زودهنگام این مسابقات شود.

 به گزارش گلستان ما، تیم امید گلستان با مدیر عاملی وحید تجری و سرمربیگری محسن کریمی موفق شد در مسابقات فوتبال لیگ مناطق کشور که با شرکت 6 تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حال برگزاری است، با انجام 4 بازی از 5 بازی خود در گروه یک قهرمان زودهنگام این مسابقات شود و به عنوان تنها نماینده فوتبال استان گلستان در مسابقات کشوری به لیگ یک کشور صعود کند.

تیم امید گلستان ساعت 14:30 روز گذشته در هوای نسبتا مطبوع و بارانی با نفراتی چون محمد رضا داغلیه، حسن رسول آبادی، رامین رضوی پور، امیر صمدی، حاج محمد پورقاز، رضا تیما، عباس بیکی، علی خانببینی، عمار منوچهری، پوریا خاکی، ارمین حیدری به مصاف تیم ایلیا بابل رفت که علیرغم حواشی به وجود آمده، توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و قبل از انجام بازی پایانی خود در گروه، با 3 برد و یک تساوی قهرمان مسابقات فوتبال لیگ مناطق کشور شود.

در این بازی عمار منوچهری و امیر صمدی از رو یک ضربه ایستگاهی فوق العاده برای تیم امید گلستان گلزنی کردند.

تیم امید گلستان در مسابقات قبل موفق شد با نتایج 6 بر 2 استقلال دامغان، 2 بر یک ستارگان شکست دهد و در مقابل نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد.

جدول این مسابقات به شرح ذیل است:

1- امید گلستان      10 امتیاز
2- ستارگان گرگان   7 امتیاز
3- انتظار بجنورد    6 امتیاز
4- نساجی مازندران  5 امتیاز
5- ایلیا بابل         2 امتیاز
6- استقلال دامغان    2 امتیاز

لازم به ذکر است؛ از ساعت 14:30 امروز دوشنبه 10 اسفند، تیم امید گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان به مصاف تیم انتظار بجنورد می رود.

omid

omid

omid

omid

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.