1401-04-22 12:43
572
0
80781
رئیس هیئت تکواندو استان گلستان :

محدودیت‌های کرونایی به ورزش و مردم آسیب زد/ افزایش ورزشکاران ساماندهی یافته تکواندو گلستان

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان گفت: محدودیت‌های کرونایی هم به ورزش و هم به مردم آسیب زد مردم آسیب زد و تلاش کردیم که ارتباط خود را با مردم حفظ کنیم و در این راستا یک هزار و ۳۴۹ نفر عضو جدید داشتیم.

به گزارش گلستان ما؛ علی نوری ظهر امروز در مجمع سالیانه هئیت تکواندو استان گلستان اظهار کرد: باید تلاش کنیم عزت نفس را بین جامعه تکواندو بالا ببریم و نتیجه آن این بوده که در تیم ملی از گلستان نماینده داریم.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان ادامه داد: سلامت از جمله موضوعاتی بود که در هیئت تکواندو مورد توجه قرار دادیم و در این راستا از تخصص و دانش راهبردی استفاده کردیم.

نوری یادآور شد: چشم اندازی را برای خود ترسیم کردیم و زمانی که ما هیئت تکواندو را تحویل گرفتیم رتبه بیست هشتم کشور بودیم و تلاش ما این است بتوانیم هیئت تکواندو گلستان در رتبه هفتم و هشتم کشور قرار گیرد.

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی هم به ورزش و هم به مردم آسیب زد و تلاش کردیم که ارتباط خود را با مردم حفظ کنیم و در این راستا یک هزار و ۳۴۹ نفر عضو جدید داشتیم و در پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران ما به بیش از ۱۱ هزار نفر رسید و تلاش می‌کنیم تا پایان دوره بنده به ۱۵ هزار نفر برسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ۶ برنامه آموزش از طریق فضای مجازی برای مربیان در نظر گرفتیم و سه کارگاه داوری را پس از ایام کرونا که داوران ما از دوره‌های آموزشی دور شده بودند در نظر گرفتیم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.