1393-09-08 11:43
2351
0
6485
رئیس فدراسیون کبدی خبرداد:

مسابقات کبدی جوانان آسیا در گلستان برگزار می شود

رئیس فدراسیون کبدی از احتمال بالای میزبانی گلستان از رقابت های کبدی جوانان آسیا خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، محمدرضا مقصودلو  رئیس فدراسیون کبدی ابتدا به موفقیت های اخیر تیم های ملی کبدی اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی که در طول چهار سال گذشته داشتیم، حضور تیم های ملی کبدی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و بازی های ساحلی پوکت تایلند برنامه های کمیته فنی جواب داد و خداراشکر تیم های اعزامی به مسابقات نتایج مطلوبی کسب کردند.

مقصودلو افزود: امیدوارم این روند موفقیت ها تداوم داشته باشد و مسائلی که در تیم های ملی سالنی و ساحلی است با کار بیشتر کادرفنی برطرف شود.

وی، گلستان را استان پیشتاز در رشته کبدی معرفی و اظهارکرد: استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در ورزش کبدی است. در مسابقات اخیر (بازی های آسیایی کره جنوبی و ساحلی تایلند) هر دو سرمربی از استان گلستان بودند.

وی افزود: این موضوع یک فرصت مناسبی برای گلستان است و باید از این افراد حمایت های بیشتری صورت بگیرد تا مربیان بیشتری از این استان داشته باشیم.

رییس گلستانی فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: گلستان، تنها استانی است که پتانسیل نیروی انسانی بسیار خوبی دارد و از این نیروی انسانی باید به نحو احسن استفاده شود.

مقصودلو ادامه داد: جوان ترین بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی "محمدتقی مقصودلو" با 18 سال سن از استان گلستان بود و این موضوع نشان می دهد این بازیکنان می توانند جایگزین خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

وی از میزبانی مرکز گلستان از رقابت های آسیایی خبرداد و گفت: مسابقات کبدی استاندارد جوانان آسیا به احتمال فراوان در گرگان انجام خواهد شد. صحبت های لازم را با آقای پاشا (مدیرکل ورزش و جوانان استان) انجام داده ایم تا این مسابقات با حضور پرشور تماشاگران برگزار شود.

وی تصریح کرد: سرمربی گری تیم جوانان را آقای "محمد شعبانی" از استان گلستان بر عهده دارد. این مسابقات می تواند موجب معرفی شدن تعدادی بازیکنان جوان مستعد برای تیم ملی برزگسالان باشد.

محمدرضا مقصودلو با اعلام اینکه حضور یک تیم از استان گلستان در رقابت های لیگ برتر قطعی است بیان کرد: چنانچه یکی از تیم ها انصراف دهد، تیم دوم استان جایگزین خواهد شد و اگر تیمی انصراف ندهد بازیکنان استان در قالب تیم های دیگر می توانند شرکت می کنند.

وی در مورد قانون جدید فدراسیون مبنی بر محدودسازی بازیکنان ملی پوش از حضور در یک تیم اظهار کرد: قانون محدودیت استفاده از بازیکن ملی پوش در تیم های لیگ برتری به پیشنهاد مربیان و سرپرست تیم ها بود و به اتفاق آرا به تصویب رسید. بر این اساس هر تیمی می تواند 3 بازیکن ملی پوش در تیم خود داشته باشد.

مقصودلو در پایان گفت: مقصود مربیان از وضع چنین قانونی، تقسیم بازیکنان در تیم های مختلف بود تا همه تیم ها بتوانند شرایط فنی خوبی داشته باشند./ مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.