1393-09-06 08:20
2253
0
6356
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

پاشا: مسئولان ورزش کشور از زحمات سردار نقدی قدردانی کنند‌

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به توجه جدی به زیرساخت‌های ورزش جوانان کشور توسط سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سال‌های اخیر، از زحمات وی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما ، قربانعلی پاشا مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در مراسم تجلیل از رؤسای هیئت‌ها، مربیان و قهرمانان ورزش بسیج استان گلستان که در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سال‌های اخیر توجهی جدی به زیرساخت‌های ورزش جوانان کشور داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه این نخستین بار بود که چنین اعتبارات خوبی در اختیار استان‌ها در راستای مسائل زیر ساخت ورزشی قرار ‌گرفته است، افزود: زیرساخت‌های موجود زمینه رشد ورزشی را در استان به وجود می‌ آورد و امید است در آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر ورزشکاران گلستانی باشیم.

پاشا با بیان اینکه  نیاز است مسئولان ورزش کشور از زحمات سردار نقدی قدردانی کنند، افزود: من به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان صمیمانه از زحمات سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور و مسئولان سپاه استان گلستان که در رشد و ارتقاء ورزش استان کمک شایانی داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

پیاده‎روی بزرگ همگانی به مناسبت گرامیداشت شهدای 5‌ آذر جمعه 7 آذرماه 

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان همچنین در خصوص پیاده‎روی همگانی به مناسبت گرامیداشت شهدای پنج آذر و هفته بسیج در جمعه هفت آذرماه در سطح استان گلستان گفت: این پیاده‎روی با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری‌ها در سطح شهرستان‌ها و حتی روستا‌های بزرگ انجام‌ می‌شود، اما در شهرستان گرگان یک نگاه ویژه داشتیم و از همه مردم خوب استان گلستان دعوت می‌کنم در این پیاده‎روی خانوادگی شرکت کنند.

ورزشکار بسیجی باید الگوی ورزشی گلستان باشند

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوای استان گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه ورزشکاران بسیجی ما باید الگوی ورزشی استان باشند، افزود: جامعه ما نسبت به ورزشکاران علاقه‌ خاصی دارند و نیاز است ورزشکاران که با قهرمانی الگوی ورزشی برای جهان و کشور می‌شوند الگوی رفتاری در جامعه باشند.

سیدمهدی حسینی تصریح کرد: مدال قهرمانی جمهوری اسلامی ایران اسلامی برگردن شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است که مخلصانه بدون هیچ چشمداشتی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های انقلاب اسلامی جان خود را در سبد اخلاص نهادند و برای حفظ آبروی انقلاب و اسلام از همه هستی خود گذشتند.

شعار « استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» تغییرناپذیر است

حسینی با بیان اینکه امروز به برکت اقتدار جمهوری اسلامی دیگر گزینه نظامی روی میز مذاکره با ایران قرار ندارد، افزود: امروز در جنگ نرم رسالت ما به مراتب سنگین‎تر از هشت سال دفاع مقدس است چرا که دشمن در این جنگ نرم ناشناخته و در پشت سنگر‌های نامشخص قرار دارد.

وی با بیان اینکه شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» تغییرناپذیر است، بیان داشت: در طی عمر انقلاب اسلامی دشمنان ما تغییر رویکرد‌های مختلفی در جنگ و نوع دشمنی با جمهوری اسلامی را به کار بسته‌‌اند، اما آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه تغییر نکرده ‌است.

در پایان این مراسم از رؤسای هیئت‌ها، مربیان و قهرمانان ورزش بسیج استان گلستان تجلیل به عمل آمد./ فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.