1394-06-31 09:58
1897
0
20857

کسب عناوین درخشان مسابقات آسیایی توسط کاراته کاران گلستانی + تصاویر

در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاراته کیوکوشین، که به میزبانی شهرستان ورامین برگزار گردیدتیم 19 نفر کاراته کاران گلستانی و کردکوئی به این مسابقات با کسب 5 مدال رنگارنگ مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، در اولین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین کاراته سبک یونیون (iku) که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهرستان ورامین برگزار شد، تیم اعزامی از استان گلستان (شهرستان کردکوی) توانست با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در این مسابقات حضوری موفقیت آمیز داشته باشد و صاحب مدال آسیایی شوند.

محمد کیغبادی مدال طلا (اعزامی از شهرستان گرگان)، مبین لیاقی مدال نقره (اعزامی از شهرستان کردکوی)، کیوان مومنی مدال برنز(اعزامی از شهرستان کردکوی-روستای سرکلاته خرابشهر)، سید محسن حسینی مدال برنز (اعزامی از شهرستان کردکوی-روستای سرکلاته خرابشهر) و ابوالقاسم لطیف عقیلی مدال برنز ((اعزامی از شهرستان کردکوی) این دوره از رقابتها در بین استانهای ایران را کسب کردند.

استان تهران، استان فارس و استان گلستان به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم تیمی این دوره از رقابتها دست یافتند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 26 و 27 شهریور ماه به مدت دو روز برگزار گردید، 3 نفر از شهرستان گرگان و 16 نفر از شهرستان کردکوی ( 3 نفر اهل روستای سرکلاته و از شاگردان استاد سید ضیاء حسینی) حضور داشتند.

سید ابوالقاسم لطیف عقیلی- سید علی حسینی- علی مازندرانی- سید احمد رضی- مهدی مهدیانی- کیوان مومنی- میلاد تیمور- سیدمحسن حسینی- ارشیا حسینی- سید سینا عقیلی فر- مهران رضوانیان- محمد کیغبادی- رضا نصیری- علیرضا کیاء- مبین لیاقی- ادریس میرزایی- سیدمحمدحسین حسینی- توفیق کیانی و آریانا محمدی در این دوره از رقابتها از استان گلستان حضور داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا این موفقیت و افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی استان گلستان و شهرستان کردکوی تبریک عرض می نمایند.

IMG_20150919_221855

IMG_20150919_221922

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.