1398-08-19 15:14
1435
0
66225
جانشین سپاه شهرستان کردکوی:

بسیج مستضعفین یک نهاد وحدت بخش در جامعه است/مدیران در هفته بسیج با پایگاه های بسیج همکاری کنند

جانشین سپاه شهرستان کردکوی گفت: تقارن هفته مبارک بسیج و وحدت فرصت مغتنمی برای تحکیم و نشر تفکر بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی آبادتر و خدمت بیشتر به شهروندان ولایت مدار و بسیجی است.

 یعقوب احمدی در آستانه هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ممستضعفین است.

بسیج مستضعفین یک نهاد وحدت بخش در جامعه است

وی با بیان اینکه بسیج، تمامی مردم ایران با تنوع اقوام را در خود جای داده است، افزود: بسیج مستضعفین یک نهاد وحدت بخش در جامعه است.

جانشین سپاه شهرستان کردکوی از تقارن هفته بسیج با هفته وحدت به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: تقارن هفته مبارک بسیج و وحدت فرصت مغتنمی برای تحکیم و نشر تفکر بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی آبادتر و خدمت بیشتر به شهروندان ولایت مدار و بسیجی است.

احمدی با اذعان کرد: بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج بر همگان روشن بوده و در پاسداشت و ترویج این اندیشه وتفکر همواره تلاش خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج امروز توانسته است با استفاده از تجربه بی بدیل از خود گذشتگی و ایثارگری منحصر بفرد خود در ایام دفاع مقدس و در سایه سار ایمان و عمل به منویات مقام معظم رهبری، با مشارکت در همه زمینه های امنیتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر مواردی که کشور و مردم نیازمند حضور بسیجی وار در تحقق آنها هستندطلایه دار مقاومت، پیشرفت، آبادانی و خدمت باشد.

مدیران ادارات، دهیاران و شوراها با پایگاه های مقاومت بسیج همکاری کنند

جانشین سپاه شهرستان کردکوی از برگزاری برنامه های متنوع در هفته بسیج در این شهرستان خبرداد و افزود: مدیران دستگاههای دولتی، دهیاران و شوراها، بمانند گذشته در برگزاری برنامه های هفته بسیج ، از پایگاههای مقاومت حمایت و پشتیبانی کنند.

احمدی برگزاری یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی، تجلیل از بسیجیان نمونه، گشت های محله محور، اردوهای جهادی، مراسم دعای ندبه و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و دیدار با بسیجیان را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان کردکوی برشمرد.

تجمع بزرگ “شکوه مقاومت و پایداری” در روز ۵ آذر در مصلی کردکوی برگزار می شود

وی از برگزاری تجمع بزرگ “شکوه مقاومت و پایداری” در روز ۵ آذر در مصلی کردکوی خبرداد و افزود: مراسم دعای ندبه شهرستانی در هفته بسیج دیگر برنامه شاخص و محوری در هفته بسیج در شهرستان کردکوی است.

جانشین سپاه شهرستان کردکوی همچنین از اعزام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان کردکوی به اردوی راهیان نور جنوب کشور در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبرداد و گفت: دانش آموزان در این اردو که ۴ روز بطول خواهد انجامید، از یادمان های شهدای اندیمشک، شهدای هویزه، اروند، شلمچه و معراج الشهدای محمودوند اهواز بازدید بعمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.