1397-12-10 11:03
1261
0
61556
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نشست "چهل سالگی انقلاب با چهل جوان نخبه کردکوی" برگزار شد + تصاویر

نشستی تحت عنوان «۴۰ سالگی انقلاب با چهل جوان کردکوی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ریاست بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشستی تحت عنوان «۴۰ سالگی انقلاب با چهل جوان کردکوی» به ریاست بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه جوانان فعال در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و روسای ادارات آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی توسط مدیران حاضر در جلسه احصاء شد.

در ادامه نیز جوانان یک به یک به ارائه نظر و بیان دغدغه های خود پرداختند.

عمده مسائل ذکر شده توسط جوانان شامل ایجاد اماکن تفریحی مربوط به بانوان، توسعه اماکن ورزشی، ایجاد اشتغال پایدار، پیگیری کاهش آسیب های اجتماعی، انتخاب مدیران زن و جوان، توسعه جاذبه های گردشگری، اشاعه فرهنگ قرآنی، رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابانها و … بوده است.

جوانان نباید نسبت به مناسبات اجتماعی و حوادث بی تفاوت باشند

در پایان بیدلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با اشاره به دستاوردهای نظام در ۴۰ سال اخیر و پیشرفتهایی که در شهرستان حاصل شد، گفت: نقش مردم و نخبگان اجتماعی و فرهنگی در تغییرات محیط پیرامونی اساسی است.

وی افزود: مردم جامعه به ویژه جوانان نباید نسبت به مناسبات اجتماعی و حوادث بی تفاوت باشند و باید با فراگیری علوم و فنون، مشارکت در برنامه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی مؤثر واقع شده و برای خود، خانواده و جامعه افتخارآفرینی نمایند.

بیدلی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه شهرستان کردکوی در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: جوانان با همکاری سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی می توانند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک نموده و در جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه و نهفته شهرستان تلاش نمایند.

تصاویری از این جلسه:

عکاس: اسحق کبیری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.