1398-07-15 09:37
1600
0
65812
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در دبستان فرهنگیان:

پلیس با استفاده از تمام توان، بدنبال ایجاد امنیت برای مردم است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی گفت: پلیس همیشه هوشیار و هوشمند و با استفاده از تمام توان، تکنولوژی و امکانات بدنبال ایجاد امنیت برای مردم است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در دبستان ابتدایی فرهنگیان کردکوی اظهار کرد: قطعا امروز ما و همکارانمان با حضور در جمع شما دانش آموزان و فرهنگیان از شور و نشاط خوبی برخوردار شدیم و با همین شور و نشاط در محل کار خود حاضر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ مهرماه با شعار "پلیس هوشمند امین مردم" هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، افزود: پلیس همیشه هوشیار و هوشمند و با استفاده از تمام توان، تکنولوژی و امکانات بدنبال ایجاد امنیت برای مردم است.

سرهنگ علی اکبر خرمی با تأکید بر اینکه پلیس به کسی اجازه نمی دهد امنیت مردم را به خطر اندازد، بیان کرد: برای ما افتخار است که در لباس پلیس به مردم خدمت می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خطاب به دانش آموزان گفت: تمام تلاش ما این است تا شما در امنیت و آرامش درس بخوانید و پیشرفت کنید و در جامعه تاثیرگذار باشید.

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط در زندگی لازم و ملزوم است، افزود: شما دانش آموزان از همین ابتدا باید خود را تابع نظم و انضباط بدانید و نظم و انضباط را در جامعه اولویت خود قرار دهید.

خرمی با تأکید بر اینکه در زندگی انسانی قانونمند باشید، خاطرنشان کرد: اگر نظم و انضباط را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهید قطعا با آرامش زندگی خواهید کرد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در این مراسم اظهار داشت: تعلیم و تربیت همانطور که در زندگی شخصی ما لازم است در جامعه هم بسیار لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در جامعه کاملا روشن و آشکار است، افزود: اگر نیروهای زحمتکش انتظامی در جامعه حضور نداشته باشند مخلان نظم و امنیت جامعه را به ناامنی می کشانند لذا حضور نیروهای انتظامی امنیت و آرامش را برایمان ارمغان می آورد.

شاعری خاطرنشان کرد: دو فاکتور وظیفه شناسی و ترتیب در زندگی باعث موفقیت روزافزون انسان می شود.

قرائت مقاله و مداحی در وصف شهدای کربلا از بخش های دیگر این مراسم بود.

در خاتمه مراسم نیز به تعدادی از دانش آموزان هدایایی اهداء گردید.

تصاویری از این مراسم:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.