1398-06-31 12:34
960
0
65584
فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری:

ایثار، استقامت و شهادت از عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود / برگزاری 40 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در گالیکش

فرمانده سپاه گالیکش گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با رهبری امام خمینی (ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان ما به پیروزی رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرگرد احمد کوهستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گالیکش به مناسب هفته دفاع مقدس گفت: عواملی چون ایثار، استقامت و تکیه بر مکتب سیدالشهدا و عاشورا باعث پیروزی ما در جنگ با استکبار بود.

فرمانده سپاه گالیکش افزود: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که رزمندگان ما توانستند به پیروزی برسند.

به گفته وی؛ صدام با حمایت غرب و استکبار جهانی در حالی که سپاه نوپا بود و مستشاران ارتش از کشور خارج شده بودند به ایران حمله کرد که رزمندگان ما دفاع مقدس را رقم زدند و به پیروزی رسیدند.

کوهستانی خاطرنشان کرد: صدام با توجه به تجهیز نظامی، بمب‌های شیمیایی و میکروبی و تسلیحات ویژه نظامی که دشمنان در اختیار او قرار داده بودند پیروزی خود را قطعی می‌دانست و توجهی به رشادت‌های، ایمان و ولایتمداری رزمندگان ما نکرده بود و رزمندگان ما به رهبری امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه گالیکش افزود: امروز ما در منطقه اگر پیروزی‌هایی به دست می‌آوریم و در جریان مقاومت دست برتر داریم به‌خاطر همان مقاومت و توجه به ولایت فقیه است که باعث قدرت انقلاب اسلامی شده است.

وی گفت: 40 عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان گالیکش برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

کوهستانی برگزاری زنگ ایثار همزمان با بازگشایی مدارس، برنامه میثاق با شهداء و یادواره‌های شهدا و آبروی محله، رژه خودرویی، ویزیت رایگان و خدمات دندانپزشکی، دیدار و سرکشی با خانواده شهداء و رزمندگان، همایش زنان ایثارگر و بسیجیان پیشکسوت (اسوه های صبر)، سرکشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ... را از جمله برنامه‌های شهرستانی هفته دفاع مقدس در گالیکش عنوان کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.