1400-03-23 10:57
1223
0
74969
یادداشت؛

انتخاب خادم یا خائن

آیا انصاف است که اجازه دهیم شیطان با شیطنت در روزگار ما ساحت مقدس فطرت و حقیقت رابا خزعبلات دروغین وارونه جلوه دهد و ما راسرگردان در همان برهوت فتنه ها باقی بگذارد؟ به فضل پروردگار، مخلصان انقلاب و اسلام نخواهند گذاشت که چنین انحراف بزرگى به وجود آید.

به گزارش گلستان ما؛ آیا قصه پرغصه اصلاح طلبان تکرار می شود؟ آنها در سال ۹۲ و ۹۶ منفورترین و نچسب ترین چهره سیاسی ایران را با تبلیغات پیروز کردند.

کدخدا هنوز هم در حال کلاه گذاشتن بر سر این تشنگان قدرت و ثروت است و آنها نیز مشغول دروغ پردازی برای ملت فهیم ایران هستند!

این بار نقش اول را به شخصی داده اندکه رئیس بانک مرکزی روحانی و مسبب تورم و قیمت فعلی کالاهای اساسی بوده است،دوگانگی در نوع برخورد با مردم و هوچی گری در افاضات این غریق نجات استخر فرح بسیار به چشم می خورد!

سوال اینجاست آقایان تا کی و کجا؟ قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را.

از یک طرف حاشیه نشین ها و افراد ضعیف را تشویق به تحریم انتخابات می کنید و از طرف دیگر به حامیان خودتان که همان مرفهان بی‌درد( هنرپیشه ها و فوتبالیست ها و ...)هستند آدرس ثروت های باد آورده را می دهید تا در این فرصت باقی مانده با تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای آقای همتی یک شخصیت جدید و مخالف وضع موجود درست کنید! آیا دوباره مردم ایران در برهوت تفکرات امثال سعید حجاریان و کرباسچی و خاتمی و ....سرگردان می شوند؟

آیا انصاف است که اجازه دهیم شیطان با شیطنت در روزگار ما ساحت مقدس فطرت و حقیقت رابا خزعبلات دروغین وارونه جلوه دهد و ما راسرگردان در همان برهوت فتنه ها باقی بگذارد؟

نکته ای که اینجا حائز اهمیت، این است که چگونه مردم نقاب تزویررا کنار خواهند زد؟ آیا این بار با انتخاب راه درست و حقیقت طلبی که همیشه شیطان از آن گریزان است!قطار انقلاب دوباره به ریل خود باز میگردد؟

باید گفت که اینجا ایستگاه پیاده شدن است و این جماعت به مرحله آخر سیر تکامل انحراف رسیده اند ! آری  این بار بت های بی جان اصلاحات با تبر ابراهیم شکسته خواهد شد.

همان ابراهیمی که در تمام این 8 سال در حال خدمت رسانی به محرومین و مظلومین  و پر کردن چاله هایی بود که این جماعت با اختلاس و تورم حفر کردند.

و این بار خادم الرضا برای رضای خدا می آید تا وعده خدا محقق شود و آن پیروزی افراد ستمدیده در این دنیا می باشد. خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند (رعد/۱۱)

مقام معظم رهبری فرموده اند: «کسانى هستند که تلاش مى‌کنند و حقیقتاً در صدد این هستند که طبقه ی ممتاز جدیدى در نظام جمهورى اسلامى به وجود آورند.

به خاطر انتخاب‌ها و انتصاب‌ها و زرنگی‌ها و دست و پاداری‌ها و مشرف بودن بر مراکز ثروت، و از طریق نامشروعى که با زرنگى آن را یاد گرفته‌اند، به اموال عمومى دست بیندازند و یک طبقه‌اى جدید درست کنند.

نظام اسلامى، با مرفّهان بى‌درد و معارض و مخل، آن‌طور برخورد سختى کرد؛ حال از درون شکم نظام اسلامى، یک طبقه ی مرفّه بى‌درد جدید طلوع کند! مگر این شدنى است؟! به فضل پروردگار، مخلصان انقلاب و اسلام نخواهند گذاشت که چنین انحراف بزرگى به وجود آید.

حمیدرضا فرشیدنیا، فعال سیاسی و اجتماعی استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.