1399-12-02 10:02
1061
0
73315
یادداشت :

سایت های محلی گلستان و سوت زنی برای مبارزه با فساد

اینگونه که که استاندار گلستان ، خسروی مدیر امور اراضی شوی مبارزه با فساد راه انداخته اند ، به این صورت هم نیست ، این موضوع خیلی وقته که توسط سایتهای محلی پیگیری می شود منتهی جار زده نمی شود.

به گزارش گلستان ما ؛ یک دهه از فعالیت سایت های محلی تحت عنوان پایگاه خبری تحلیلی می گذرد ، سایتهایی که با نامگذاری منطقه ای ، تعلقات جغرافیایی و همبستگی مردم را بیشتر کرده ضمن اینکه به دلیل دسترسی زودتر و اطلاع رسانی سریع در فضای وب ، قدرت نفوذ بیشتری هم در مردم منطقه دارند .

 به عنوان مثال امروز در گالیکش سایت نیلکوه برند این شهرستان و مرجع مردم این شهرستان برای پیگیری مشکلات خویش است ، چنین فضایی را رادکانا در کردکوی دارد ، از این دست می توان به عملکرد موثر راه اترک در مراوه تپه و کلاله خبر در شهرستان کلاله ، ترکمن سسی و الکامیز در ترکمن صحرا اشاره کرد.

 این سایتها علاوه بر بررسی و بیان نیازهای منطقه نقش مهمی در مبارزه با فساد و ویژه خواری نیز ایفا کرده اند که در هفته های اخیر می توان به موضوع شهردار کلاله اشاره کرد .

آقای شهردار بواسطه جایگاهی که داشت در روستای تفریحی چقربش قارداش اقدام به ساخت بنا و در ادامه اضافه بنا می کند ، یعنی بجای ساخت در 35 متر مربع در 100 متر ساخت ، این موضوع شاخک های سایت های منطقه ای را تیز کرد و باعث شد تا این سوژه پیگیری می شود .

اینگونه که که استاندار گلستان ، خسروی مدیر امور اراضی و یکی از خبرگزاری ها شوی مبارزه با فساد راه انداخته اند ، به این صورت هم نیست ، این موضوع خیلی وقته که توسط سایتهای محلی پیگیری می شود منتهی جار زده نمی شود و یک هفته است که به صورت جدی و با رسانه ای شدن در فضای عمومی ، موجب برخورد جدی با این فرد شده است .

حق شناس ، خسروی و این رسانه ها اگر واقعا مدعی اند که خط قرمزی در مبارزه با فساد ندارند بروند با متخلفان حوزه غله ، شیلات ، جهاد کشاورزی و ساخت و سازهای روستای زیارت مبارزه کنند.

امروز در شرق گلستان همه می دانند که سایتهای نیلکوه ، راه اترک و کلاله خبر نقش اصلی مبارزه با تخلف شهردار کلاله را داشتند ، چه اینکه از مدیران این سایتها نیز در محاکم قضایی شکایت هم شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.