1400-03-24 10:46
1122
0
74983
یادداشت؛

وقتی برای وطن

رسیدن به انتخاب درست با وقت گذاشتن میسر می شود، هیجان و تعلق حزبی دردی را درمان نمی کند‌ لذا تحلیل اوضاع و نیازسنجی کشور به انتخاب درست کمک می کند.

به گزارش گلستان ما؛ لحظات حساسی است، نه می توان بی خیال بود و نه بی گدار به آب  زد، در حساس بودن شرایط همین بس که دشمن به ما "بیخیال باش" می گوید و خود پرکارترین  و دل مشغول ترین ایام را سپری می کند.

وقتی بیگانه نگران قدرت بیشتر ایران بعد انتخابات است چرا ما بی تفاوت به تاثیر انتخابات بر نفوذ و قدرت کشورمان باشیم.

بی تفاوتی به آمدن و نیامدن و تقلا نکردن برای انتخاب درست دو ترفند مشترک بیگانه و منافقین است.

شرایط حساسی است برای انتخاب درست، بی تفاوتی می تواند هر اتفاقی را رقم بزند جز بهبود شرایط را؛ اگرچه همه ی نامزدها تایید شده اند اما چیزی که تعیین می کند کدام انتخاب درست است، شرایط کشور است‌.

رسیدن به انتخاب درست با وقت گذاشتن میسر می شود، هیجان و تعلق حزبی دردی را درمان نمی کند‌ لذا تحلیل اوضاع و نیازسنجی کشور به انتخاب درست کمک می کند.

مناظرات نشان داد که همه جریان های سیاسی نامزد انتخاباتی دارند و کتمان این موضوع ترفند تبلیغاتی یست، نباید دیکر وقتی برای این شائبه تلف کرد، پس فرصت انتخاب درست را از دست ندهیم و وقت بگذاریم برای شهری که خانه ماست، وقت بگذاریم برای وطنی که بود و نبود ما به آن بستگی دارد.
برای شهرم برای وطنم به اندازه انتخاب یک لباس خوب وقت بگذارم،  افراد را ورنداز کنیم، در آینه ی آینده، نگاهی کنیم که چه کسی به درد ما می خورد.

هیچ کس را بخاطر انتخابی که برایش وقت نگذاشتیم، ملامت نکنیم و صد البته حق ملامت نداریم  اگر از حق مشارکت برای وطن و شهرمان استفاده نکردیم.

یادداشت: احمد ملاشاهی مدرس سواد رسانه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.