1403-04-12 11:19
377
0
90558
یادداشت؛

گاف‌های جنجالی و تمام‌نشدنی پزشکیان

سمیرا رجبی فعال رسانه در یادداشتی نوشت: گاف‌های عجیب، جنجالی و تمام‌نشدنی نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری باعث شد تا در دومین مرحله مناظرات تلوزیونی شاهد اقدام بی‌شرمانه «پزشکیان» به «سردار دلها» باشیم که شهید سلیمانی را موی دماغ خطاب کرد و حکم اعدام جلیلی را هم داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی در یادداشتی با عنوان از توهین «پزشکیان» به «سردار دلها» تا حکم اعدام جلیلی نوشت: در نخستین مناظره مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد اقدام بی‌شرمانه و توهین‌آمیز «مسعود پزشکیان» به «سردار دلها» بودیم که شهید سلیمانی را موی دماغ خطاب می‌کند.

دیشب در مناظره «مسعود پزشکیان» یک مطلبی گفته شد که واقعا قابل تامل است او در نقد آقای جلیلی که وعده تحقق رشد هشت درصدی داده بود، گفت: معلوم نیست این اقدام اجرایی شود و رو به مجری برنامه می‌کند و می‌گوید من از انتخابات کنار می‌روم و آقای جلیلی کار را به دست بگیرد ولی اگر نتوانست اعدامش کنید.

آقای پزشکیان اگر قرار بر محاکمه و اعدام بود باید به دولتی نقد کنیم که پیش از ریاست جمهوری‌اش وعده صدروزه حل مشکلات مردم را داد و هم تاکید کرد به محض اجرایی شدن برجام، تمام تحریم‌ها را لغو خواهیم کرد.

آقای پزشکیان، حامیان شما آقای جلیلی را طالبان خطاب می‌کنند چه اتفاقی افتاده که طرفداران طالبان با تمام قدرت از آقای پرشکیان حمایت می‌کنند.

هنوز داغ سردار عزیزمان «شهید سلیمانی» سرد نشده است که مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور این شهید والامقام را موی دماغ خطاب می‌کند بد نیست به این کاندیدای محترم یادآوری کنم اگر حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نبودند اکنون شما برای ریاست‌جمهوری نامزد نمی‌شدید و به جای آنکه در پشت مرزها با دشمن بجنگیم باید در ایران از خودمان در برابر داعش دفاع می‌کردیم.

«شهید سلیمانی» سردار بزرگ و تکرار نشدنی جبهه مقاومت اسلامی است ایشان نه اهل پشت میزنشینی بودند و نه خانه نشین بود بیابان‌ها او را بیشتر از خیابان‌ها می‌شناختند هرجا مظلوم بود، حاج قاسم و سپاهش آنجا بودند و در برابر دشمنان می‌جنگیدند و درحقیقت سپر بلای امت بود و مانند مالک اشتر همواره به خیمه دشمن می‌زد.

ملت ایران همانطور که در هشتم تیر ماه سیلی محکمی به دشمنان زدند در ۱۵ تیرماه مشت محکم‌تری به صورت جبهه استکبار خواهیم زد و زیر بیرق ولایت از انقلاب‌مان دفاع می‌کنیم و هر رای من و تو در صندوق‌های رای، موشک‌ها را به قلب آمریکا و رئیس جمهوری تروریست آن شلیک می‌کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.