1396-03-08 16:05
3119
0
39625

چه چیزی باعث تودیع رئیس اداره ارشاد آزادشهر شد؟!

امروز ظهر هیئتی متشکل از روابط عمومی، بازرسی و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان به اداره ارشاد شهرستان آزادشهر آمدند و پیام تودیع داوود قاسمی رئیس اداره و سرپرستی عبدالجبار حیدر زاده را به آنها ابلاغ کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، امروز ظهر هیئتی متشکل از روابط عمومی، بازرسی و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان به اداره ارشاد شهرستان آزادشهر آمدند و پیام تودیع داوود قاسمی رئیس اداره و سرپرستی عبدالجبار حیدر زاده را به وی ابلاغ کردند.

لازم به ذکر است که ، حیدر زاده پیش از این کارشناس امور مالی و اداری و کارمند قراردادی این اداره بوده است.

یک منبع اگاه اعلام کرد: دکتر فضیلت بزودی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر را معرفی خواهد کرد و اعلام نموده، خود در آن تودیع و معارفه حضور خواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که این تغییر ناگهانی رئیس اداره بخاطر فشار اصلاح طلبان شهرستان به دکتر فضیلت بوده است. زیرا داوود قاسمی جزء اصولگرایان می باشد و در این ۴ سال نیز تلاشهای فراوانی برای جابجایی وی شده بود، اما به دلیل حمایت هنرمندان و کارنامه عالی، این جابجایی انجام نشده بود.

گروهی از هنرمندان شهرستان بشدت نارضایتی خود از این قضیه را ابراز کردند و حتی قصد داشتند امروز جلوی اداره تجمع کنند که با صحبتهای قاسمی با آنها از این کار منصرف شدند. 

قاسمی قرار است به عنوان کارمند عادی در اداره آزادشهر به فعالیت خود ادامه دهد. لازم به ذکر است که وی به همراه آقای جم نژاد تنها کارمندان رسمی این اداره می باشند.

از آنجا که کارنامه قاسمی نمره قبولی را از هنرمندان شهرستان گرفته است، سوال آنجاست که چه چیزی باعث شده این تودیع چند روز بعد از اعلام نتایج انتخابات صورت بگیرد؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.