1396-05-01 08:18
1675
0
41798
شب گذشته رخ داد؛

شلیک با اسلحه شکاری به سمت راننده پراید در آزادشهر + جزئیات

شب گذشته در کمربندی شهید کوهساری شهرستان آزادشهر راکبان یک موتور که سر و صورت خود را پوشیده بودند با اسلحه شکاری به سمت راننده سواری پراید شلیک کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، شب گذشته در کمربندی شهید کوهساری شهرستان آزادشهر راکبان یک موتور که سر و صورت خود را پوشیده بودند با اسلحه شکاری به سمت راننده سواری پراید شلیک کردند.

بنا به خبرهای رسیده، راننده سواری پراید مدعی است، در کمربندی در حال حرکت بوده که دو موتور سوار به او اشاره می کنند که بایستد، وی تحویل نمی گیرد و آنها به جلوی پراید می روند و در حالی که کامیونی از کنار پراید عبور می کرده روی ترمز می زنند و راننده پراید برای زیر نکردن دو موتور سوار مجبور به توقف می شود.

بعد از توقف پراید ترک عقب موتور با اسلحه شکاری به سمت او شلیک می کند که ساچمه های گلوله در و قسمتی از پایین شیشه ماشین او را تخریب می کند اما به راننده آسیبی نمی رسد و موتور سوران متواری می شوند.

به ادعای راننده ماشین،  به احتمال زیاد موتور سواران ،همان افرادی هستند که با آنها اختلاف دارد و در دادگاه بر علیه آنها شکایت کرده است و چند روز پیش دادگاهی داشته اند.

پلیس با حکم قضایی به خانه مضنونین رفت، اما انها در خانه نبودند و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

از شواهد اینگونه بر می آید که موتور سوراران قصد ترساندن راننده پراید را داشته اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.