1396-06-02 12:29
934
0
43124
فرماندار آزادشهر در گلزار شهدای گمنام:

باید در برابر تهاجم فرهنگ دشمن هوشیار باشیم

فرماندار آزادشهر گفت: دشمنان که از تمامی توطئه های خود علیه کشورمان ناکام ماندند امروز با راه اندازی تهاجم فرهنگی سعی در سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان دارند که باید بیش از هر زمانی هوشیاری خود را حفظ کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، به مناسبت هفته دولت فرماندار آزادشهر به همراه روسای ادارات ابتدا به غبار روبی گلزار شهدای گمنام واقع در زائر سرای امام هشتم آزادشهر رفتند.

در گلزار شهدا، حبیب شفائی فرماندار آزادشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهدا با نثار خون خود و دفاع از میهن اسلامی درس ایثار و آزادگی را به ما آموختند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان که از تمامی توطئه های خود علیه کشورمان ناکام ماندند امروز با راه اندازی تهاجم فرهنگی سعی در سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان دارند که باید بیش از هر زمانی هوشیاری خود را حفظ کنیم.

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۴ ۱۲ ۳۶ ۵۴

وی همچنین ادامه داد: مسئولان نیز باید از شهدایی همچون شهیدان رجایی و باهنر الگو گیری کنند تا در راستای خدمت به جامعه و مردم دچار لغزش نشوند.

بعد از غبار روبی گلزار شهدا مسئولین شهرستان به دیدار امام جمعه آزدشهر رفتند و در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تبریک هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است. 

photo ۲۰۱۷ ۰۸ ۲۴ ۱۲ ۰۲ ۵۲

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

بعد از سخنان امام جمعه، فرماندار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فرمانداری و سایر دستگاههای دولتی در شهرستان از همراهی امام جمعه و سایر رؤسای ادارات به جهت پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

قرار است بعد از این دیدار، مسئولین شهرستان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی بروند تا ضمن عیادت از پدر و مادر شهید به جایگاه والای شهدای مدافع حرم ادای احترام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.