1396-06-20 15:04
1032
0
43911
امروز انجام شد:

تجمع خبرنگاران آزادشهر در محکومیت نسل کشی در میانمار + عکس

جمعی از خبرنگاران شهرستان آزادشهر، امروز در حرکتی خودجوش با اجتماع در برابر اداره اموزش و پرورش این شهرستان و با در دست داشتن پلاکارد، کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار را بدست دولت و بودائیان این کشور محکوم کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، خبرنگاران آزادشهری در رابطه با علت تجمع خود در جلوی آموزش و پرورش اظهار کردند: تجمع ما در جلوی آموزش پرورش شهرستان آزادشهر چند پیام را بهمراه دارد. اول اینکه به نمایندگی از اصحاب رسانه، انزجار خود را از نسل کشی و ظلم به مردم مسلمان میانمار نشان دهیم و کشتار و به آتش کشیدن مردم بی دفاع را محکوم کنیم.

آنها ادامه دادند: پیام دوم این تجمع، اعتراض به سکوت رسانه های غربی و خبرنگارانی که انسانیت را با پول معاوضه کرده اند، می باشد.

خبرنگاران در خصوص پیام آخر این تجمع گفتند: از آنجا که آموزش و پرورش و بخصوص معلمین عزیز مسئول تربیت جوامع هستند، با اجتماع در برابر آموزش و پرورش از معلمین جهان برای محکوم کردن این نسل کشی در میانمار دعوت کرده و از آنها درخواست داریم تا در کنار آموزش علم به دانش آموزان، انسانیت را نیز به آنها بیاموزند تا در آینده شاهد فجایعی این چنینی نباشیم.

آنها همچنین از ملتها و حاکمان کشورهای مسلمان درخواست کردند، با اتحاد و واکنش هماهنگ نسبت به وضعیت مسلمانان میانمار، جوامع بین المللی را مجبور کنند این جنایات را محکوم کرده و دولت میانمار را به توقف نسل کشی وادار کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.