1396-08-24 09:56
954
0
46571
فعال فرهنگی و سیاسی آزادشهر خبر داد؛

خادمین آزادشهری اربعین در راه خدمت به زلزله زدگان کرمانشاه

فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان آزادشهر گفت: بنده به همراه ۶ نفر دیگر از خادمین آزادشهر و زینب آباد پیاده روی اربعین ، امروز به همراه گروه جهادی میثاق (تهران) برای خدمت در مناطق زلزله زده کرمانشاه به این استان اعزام شدیدیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، عیسی شفاهی، فعال فرهنگی و سیاسی شهرستان آزادشهر، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده به همراه ۶ نفر دیگر از خادمین آزادشهر و زینب آباد پیاده روی اربعین، امروز به همراه گروه جهادی میثاق (تهران) برای خدمت در مناطق زلزله زده کرمانشاه به این استان اعزام شدیدیم.

شفایی ادامه داد: گروه خادمان اربعین آزادشهر و زینب آباد، بعد از شنیدن خبر زلزله کرمانشاه تصمیم گرفت برای کمک به هموطنان عزیزمان تعدادی از خادمان خود را از مسیر کربلا به سمت کرمانشاه اعزام کند.

این فعال فرهنگیادامه داد: در آزادشهر فعالان فرهنگی زیادی وجود دارد و احتمال اینکه تیم های دیگری نیز اعزام شده باشند و یا اعزام شوند هست و بنده به علت حضور در عراق از آنها خبر ندارم.

وی در خصوص گروه جهادی میثاق تصریح کرد: گروه جهادی میثاق تهران بیش از ۴۰ نفر را برای خدمت در کرمانشاه اعزام کرده است و تجهیزاتی همچون ، نانوایی سیار، چادر، پتو، آب معدنی، پلاستیک  کنسروها و تن ماهی، نان، وسایل نظافت . صابون . شامپو، البسه و ... را به همراه دارد.

شفاهی دررابطه با میزان این کمکها اعلام کرد: حجم بسته های ارسالی خیلی زیاد است و در چندین کامیون به سمت کرمانشاه اعزام شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.