1396-11-08 18:58
1429
0
49691
فرماندار آزادشهر:

دشمن به طرق مختلف دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است

فرماندار آزادشهر گفت: دشمن به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف داخل نظام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حبیب شفایی، فرماندار شهرستان آزادشهر در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان گفت:  با توجه به هجمه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی باید هر چه با شکوه تر دهه فجر را گرامی بداریم بر همین مبنا نیز مقام معظم رهبری فرمودند در ایام الله دهه فجر باید بر سردر هر خانه ای پرچم مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز درآید.

وی افزود: 77عنوان برنامه در جدول روزشمار ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان آزادشهر گنجاندین که 15 عنوان برنامه به صورت شاخص تعریف شدند.

شفایی برنامه هایی نظیر 10 شب در 10 مسجد، یادواره شهدا، افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و خدماتی و دیدار مردم با مسئولین را از جمله برنامه های طرح ریزی شده برای دهه فجر نامید.

فرماندار آزادشهر خاطرنشا کرد: غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا، نشست بصیرتی، جشنواره غذای بومی و محلی، مسابقات ورزشی، نشست با فعالان اقتصادی، ویزیت رایگان، رژه تجهیزات کشاورزی، همایش دوچرخه سواری با رویکرد نشاط عمومی، مسابقات روستا قهرمان، برگزاری جشن انقلاب و راهپیمایی گسترده مردم در روز 22 بهمن از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر در آزادشهر هستند.

وی در ادامه به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان آزادشهر در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی قابل افتتاح 54 عدد با اعتبار بالغ بر 7میلیارد تومان و 11 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 2 میلیارد تومان خواهند بود.

شفایی افزود: پروژه های اقتصادی قابل افتتاح، 25 پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان و با ظرفیت ایجاد شغل برای 65 نفر خواهند بود

فرماندار آزادشهر از بزرگترین پروژه های کلنگ زنی دهه مبارک فجر در آزادشهر به  پروژه بزرگ کلنگ زنی شرکت قوطی سازی فجر گلستان و شرکت بسته بندی صبا سام با اعتبار مجموع 64 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 100 نفر اشاره کرد.

شفایی در پایان پروژه هایی نظیر آسفالت روستاها با 500 میلیون هزینه، طرح بازسازی 50 واحد مسکن روستایی با اعتبار 770 میلیون تومان، افتتاح تولید پوشاک ورزشی با اعتبار 150 میلیون تومان با 5 نفر اشتغالزایی، افتتاح کارگاه قالیبافی با اعتبار 150 میلیون تومان با 10 نفر اشتغالزایی و همچنین افتتاح کارخانه شالیکوبی با مبلغ 880 میلیون تومان و ایجاد حداقل اشتغالزایی برای 10 نفر را از پروژه های قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.