1393-08-09 09:58
2496
0
5121

برگزاری گردهمایی روحانیون و مبلغین شهرستان آزادشهر + تصاویر

بمناسبت ایام سوگواری ماه محرم، گردهمایی روحانیون و مبلغین شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، این گردهمایی با حضور جمعی از روحانیون و مبلغین شهرستان آزادشهر در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

درسهای مکتبخانه نورانی سیدالشهداء اگر به درستی تبیین و تفسیر شود، برای بشریت چراغ هدایت است

حجت الاسلام حسینیان در جمع روحانیون و مبلغین شهرستان آزادشهر اظهار داشت: آموزگار و استاد و مدرس این موسسه «حسین بن علیست» و او یک الگو و یک اسوه راهبردیست، اگردرسهای این دانشکده بخوبی استخراج شود فرهنگ عمومی و چهره جامعه را به (حیات طیّبه) مبدل می‌کند و اگر به درستی درسهای مکتبخانه نورانی سیدالشهداء تبیین و تفسیر شود، برای بشریت چراغ هدایت است.

حسینیان اظهار داشت: اهمیت به نماز، ادای تکلیف، احیای سنت، اولین انقلاب تاریخ، احیای دین خدا، اصلاح جامعه توحیدی، امر به معروف ونهی از منکر، آزادی وآزادی خواهی اخلاص و آینده نگری و اعتلای ارزشهای والای انسانی از جمله درسهای نهضت کربلا است.

وی با بیان درسهای عاشورا اذعان داشت: حماسه عاشورا یک جهاد رزمی و آرایش نظامی محض نبود،حادثه کربلا یک حرکتِ گام به گام،برای استفاده ازفرصتهاست و نهضت اباعبدالله یک دانشگاه، یک مکتب، یک فرهنگ، یک اقیانوس و یک دریای باﮊرف و عمیق است.

امام جمعه آزادشهر در ادامه گفت: خطبا باید جوانان را با آسیب های اجتماعی جنگ نرم دشمن آشنا کنند و در ایام سوگواری سید و سالارشهیدان اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا که همانا برپایی نماز و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، را برای مردم و عزاداران تبیین کنند.

وی در پایان به تأسی از برپایی نماز ظهر عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)،بر ضرورت اقامه نماز جماعت بویژه نماز ظهر عاشورا که تجلی گاه حماسه عاشورای حسینی است تأکید کرد.

در ادامه این گردهمایی روحانیون حاضر به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

IMG_9763

IMG_9764

IMG_9766

IMG_9767

IMG_9768

IMG_9769

IMG_9770

IMG_9773

IMG_9775

IMG_9776

IMG_9781

IMG_9784

IMG_9786

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.