1396-12-14 11:58
2154
0
51223
در مراسم تقدیر از معلمان ورزش آزادشهر مطرح شد؛

گرگانی ها می خواهند، همیشه رتبه نخست برای آنها باشد! + تصاویر

مراسم تقدیر از معلمان ورزش شهرستان آزادشهر و دانش آموزان ورزشکار دختر دبیرستان مکتب الزهرا آزادشهر که رتبه نخست شهرستان را کسب کرده بودند در نمازخانه این دبیرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، در این مراسم، که با حضور مهدی مفیدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برگزار شد، معلمان ورزش از برگزار نشدن مسابقات استانی به بهانه عدم برگزاری مسابقات کشوری گلایه کردند.

یکی از معلمان حاضر در این مراسم گفت: تیم های والیبال،فوتبال و شطرنج دختران ما آمادگی زیادی داشتند و اگر در مسابقات استانی شرکت می کردند، بطور حتم مقام می آوردند. من فکر می کنم، چون گرگان تیم قوی ای نداشت، مسابقات را به بهانه عدم برگزاری مسابقات کشوری لغو کرده اند.

وی ادامه داد: گرگانی ها می خواهند،همیشه رتبه نخست برای آنها باشد. بگویند گرگان اول شد، گنبد دوم و بعد هر تیمی خواست سوم شود. دو سال پیش گفتند، فعالیتهای مدارس را ارسال کنید زیرا امتیازدهی برا اساس میزان فعالیت است، به محض اینکه دیدند آزادشهر امتیاز بالایی کسب کرد، اعلام کردند که امتیازدهی بر اساس کسب مقام های ورزشی است. الان هم که اینگونه مسابقات را لغو می کنند.

یکی دیگر از معلمان ورزش خطاب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: ما هر زمان با گرگان مسابقه داشتیم، بخاطر حق خوری، بچه های ما با چشم گریان زمین مسابقه را ترک کردند. حق الناس تنها غصب مال افراد نیست، همین اندازه که نتیجه مسابقه را عوض کنند، شامل حق الناس می شود.

مهدی مفیدی رئیس آموزش و پرورش آزادشهر، در پاسخ به معلمان ورزش بیان داشت: اینکه مسابقات را به بهانه عدم برگزاری مسابقات کشوری لغو کردند، کار درستی نیست. بنده حتما در اولین جلسه ای که با مدیران استانی دارم، این موضوع را مطرح می کنم.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که این همه زحمت کشیده اند، اگر بروند در مسابقات استانی شرکت کنند، هم کسب تجربه می کنند، هم آماده تر می شوند و روحیه بالا تری بدست می آورند و هم اینکه اگر چهره استانی شوند، در آینده آنها از لحاظ روانی بسیار تاثیر گذار است. فرقی نمی کند ، دانش آموز آزادشهری باشد یا گنبدی و یا هر شهر دیگری، مهم ایجاد اعتماد به نفس و کسب تجربه برای دانش آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش آزادشهر افزود: اگر برای مسابقات استانی موافقت نکنند، حتما در جلسه ای با مدیران شرق استان، در خصوص مسابقات شرق استان رایزنی می کنیم. اینکه ورزشکاران ما این همه زحمت کشیدند و مسابقه ای برای آنها برگزار نشود، درست نیست.

مفیدی در پایان و در خصوص ضایع شدن حق تیم های ورزشی تصریح کرد: این مشکل تنها در ورزش نیست، در تقسیم بودجه نیز ، ابتدا اعلام کردند شهرستانی است، بعد اعلام کردند که بر اساس تعداد دانش آموزان است، بطور حتم دانش آموزان گنبد و گرگان از دانش آموزان آزادشهر خیلی بیشتر است و بودجه شهرستانهای کوچک بسیار اندک خواهد بود.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.