1397-01-03 11:58
911
0
51892
امام جمعه آزادشهر:

اگر به کالای ایرانی توجه شود، بطور حتم مشکل اشتغال حل خواهد شد

امام جمعه آزادشهر گفت: اگر بخواهیم تغییری در اقتصاد جامعه خود ایجاد کنیم باید به شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی توجه کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شعار سال ۹۷ اظهار کرد: حضرت آقا، شعار امسال حمایت از کالای ایرانی قرار دادند و این شعار وظیفه مردم را سنگین تر می کند. بنابراین بر مردم لازم و ضروری است که حمایت از کالای ایرانی را در دستورالعمل کاری خود قرار دهند و زندگی خود را با کالای ایرانی زینت بخشند. مسئولین هم وظیفه مهمی را برای تحقق این شعار بر عهده دارند.

وی ادامه داد: باید کالای ایرانی سرآمد همه ی کالاهای خارجی باشد تا مردم رغبت به خرید کالای ایرانی داشته باشند.

حجت الاسلام شهابی گفت: اگر بخواهیم تغییری در اقتصاد جامعه خود ایجاد کنیم باید به شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی توجه کنیم. خداوند متعال در قرآن می فرمایند؛ إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ (خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند).

امام جمعه آزادشهر افزود: تغییر افکار، صنعت، اقتصاد و ... همه ی مسائل به دست خود مردم است. بنابراین ما چون در تحریم هستیم باید نشان دهیم که ما می توانیم در مسئله اقتصادی حرف اول را بزنیم. اگر توجه به کالای ایرانی شود، بطور حتم مشکل اشتغال حل خواهد شد. مسائل دیگر اجتماع که مرتبط با مسائل اقتصادی هستند به برکت توجه مردم به کاالی ایرانی نیز حل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما انتظار این را داریم و از مردم توقع داریم تا شعار حضرت آقا را دستورالعمل همه ی برنامه های کاری خود قرار دهند و امسال کالای خارجی در خانه ما جایگاهی پیدا نکند. به کاالی ایرانی ارزش بدهیم تا تحول اقتصادی ایجاد شود و بتوانیم به اقتصادی بهتر و بالاتر از اقتصاد پویایی که در کشور های تازه توسعه یافته وجود دارد برسیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.