1397-01-05 18:03
1519
0
51953
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

تحقق منویات مقام عظمای ولایت نیازمند مدیریت جهادی و عزم ملی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: تحقق منویات مقام عظمای ولایت نیازمند مدیریت جهادی و عزم ملی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، اولین جلسه فرهنگی و قرآنی کارکنان تبلیغات اسلامی آزادشهر در سال 97 برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در ابتدای اولین جلسه فرهنگی و قرآنی کارکنان تبلیغات اسلامی آزادشهر در سال 97 با تبریک فرا رسیدن ایام سال نو، در سخنانی به اهمیت پیام نوروزی مقام عظمای ولایت پرداخت و گفت: معظم له در این پیام، سال ۹۶ را سال بروز عظمت و اقتدار و حضور ملت در صحنه ی دفاع از ارزشهای انقلابی و اسلامی معرفی نمود و راهپیمایی خودجوش مردم در برابر اغتشاشگران را نشان از بصیرت و چالاکی ملت و راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن، روز قدس و ۹ دی را از شیرینی های سال ۹۶ برشمردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر بیان داشت: معظم له در این پیام، تبدیل تهدیدهای منطقه ای به فرصت و عقب راندن جبهه استکبار در معادلات و فتنه انگیزی های اخیر را یک دستاورد مهم برای نظام اسلامی معرفی نمودند و در حوزه اقتصاد مقاومتی، کارهای انجام شده را ستودند اما تاکید کردند که تا مطلوب هنوز فاصله بسیار است.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به اینکه امسال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی معرفی شده است با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که در جوار مرقد مطهر امام رضا علیه السلام بیان شد، تصریح کرد: کم کاری، تنبلی، اعتماد به نسخه بیگانگان، منفعل بودن برخی مسئولین در برابر جهان غرب، عدم توجه به درون زایی اقتصاد، عمل کردن به سیاست های بانک جهانی، متکی بودن به نفت، تغییر سبک زندگی و نفوذ مصرف گرایی، تجمل گرایی و اشرافی گری، قبیله گرایی و جناح گرایی، عدم تعصب به کالای ایرانی از موانع پیشرفت نظام می باشد و باید آنها را رفع کرد.

دیلمی خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما تکلیف است که برای تعالی کشور و تحقق منویات مقام عظمای ولایت از همه ی ظرفیت های لازم استفاده کنیم.

دیلمی ادامه داد: تشکل های دینی و مناسبت های ملی و مذهبی، از کارآمدترین عناصر و مولفه های لازم جهت گفتمان سازی و رفع این دغدغه ها و نکات کلیدی است.

دیلمی افزود: تحقق منویات مقام عظمای ولایت نیازمند مدیریت جهادی و عزم ملی است.

دیلمی در پایان، توجه به اصل گفتمان سازی و جامع نگری دینی، وحدت، انسجام و نگاه اخلاق و تربیت محور و بسط گفتمان ولایت با موضوع توجه به تولید داخلی و خرید کالای ایرانی را از اهداف مهم متولیان فرهنگی در سال ۹۷ برشمرد و گفت: اگر حرکت و مشی امور فکری، علمی، اقتصادی و دینی بر اساس گفتمان ولایت باشد هرگز کسی نمی تواند به عزت و اقتدار کشور ضربه بزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.