1397-03-03 06:55
3200
0
53682
با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری آزادشهر برگزار شد + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان و مسئولین شهرستان آزادشهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، مراسم تودیع حجت الاسلام رمضان بازاری جامخانه رئیس اسبق دادگستری شهرستان آزادشهر و معارفه هادی خسروی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان با حضور هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان، حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر، محمود علیخانی فرمانده سپاه، رضا بذری دادستان، سید رسول حسینی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام بازاری در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرستان آزادشهر بخاطر همکاری صمیمانه با وی از همه مردم شهرستان حلالیت طلبید.

3

لازم به ذکر است، روز سه شنبه حجت الاسلام بازاری به عنوان رئیس دادگستری کردکوی معارفه شده است.

هادی خسروی که متولد سال ۱۳۵۳ می باشد و ۱۸ سال سابقه خدمت در قوه قضاییه را دارد پیش از این در سمت دادستان شهرستان مینودشت مشغول به خدمت بوده است.

خسروی در سال ۱۳۷۹ کار خود را در قوه قضاییه و در شهرستان آزادشهر شروع کرد. وی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۳ در غرب کشور مشغول به خدمت بوده است. وی از سال ۱۳۹۳ به عناون معاون دادگستری مینودشت به استان گلستان برگشت و اردیبهشت ۱۳۹۴ سمت دادستانی مینودشت به وی سپرده شد.

خسروی در سخنان خود اعلام کرد: قوه قضاییه قوه ای مستقل است ، اما این به مفهوم جزیره ای عمل کردن نیست و بنده حتما با ادارات تعامل خواهم داشت. 

5

وی ادامه داد: بنده در اعتماد سازی نسبت به دستگاه قضایی تلاش خواهم کرد. همچنین تلاش می کنیم تا با همکاری ادارات و دستگاه ها با انجام فعالیت های فرهنگی از وقع جرمه پیشگیری کنیم . 

رئیس جدید دادگستری آزادشهر افزود: یکی از امتیازات شهرستان آزادشهر داشتن دانشگاه با اساتید بزرگ علمی است و ما سعی خواهیم کرد از پتانسیل دانشگاه استفاده کنیم.

1

2

4

6

7

8

10

11

12

13

14

15

16

17

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.