1397-03-15 11:59
992
0
54073

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آزادشهر + تصاویر

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شب گذشته با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان در مصلی آزادشهر برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، در این مراسم حاضران ابتدا به تلاوت قرآن و نوحه سرایی پرداختند و سپس حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی میرکتولی دبیر ستاد تفسیر قرآن کشور برای حاضران سخنرانی کرد.

حجت الاسلام میرکتولی در سخنان خود به حدیث امام موسی کاظم (ع) در خصوص انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از امام کاظم نقل است که فرمودند؛ مردي از قم برمي خيزد و مردم را به سوي حق دعوت مي كند، گروهي همراه او هستند، همچون پاره آهن، محكم مي باشند، توفان هاي تند حوادث، آنها را از پاي در نمي آورد، و از جنگ خسته نمي شوند، و نمي ترسند، و توكلشان بر خدا است، و عاقبت نيك براي پرهيزكاران است.

(وعن علي بن عيسى عن أيوب بن يحيى الجندل عن أبي الحسن الأول عليه‌السلام قال رجل من أهل قم يدعو الناس إلى الحق يجتمع معه قوم كزبر الحديد لا تزلهم الرياح العواصف ولا يملون من الحرب ولا يجبنون وعلى الله يتوكلون « وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ ».)

وی در ادامه اظهار کرد: در ۱۰۰ سال گذشته مثلث اعتقادی مردم جهان از سه ضلع 1- ادیان الهی، 2-  ادیان الحادی (بت پرستی، که هنوز هم حدود ۱ میلیارد از مردم جهان بت پرست هستند ) و 3- کمونیسیتی و مارکسیستی  تشکیل شده بود. با رشد علم و عصر مدرنیته عده ای سعی داشتند تا القاء کنند که دیگر ادیان الهی برای سعادت بشر نمی تواند راه و برنامه ای ارائه کند.

دبیر ستاد تفسیر قرآن کشور افزود: در این دوران بود که امام خمینی (ره) قیام کرد و مردم دنیا را بسوی حقیقت دعوت کرد. شرق و غرب که منافع خود را در خطر می دیدند به مقابله با این انقلاب برخاستند و همگان دیدند که اجماع آنها هم نتوانست این حرکت را متوقف کنند اما این حرکت روز به روز گسترده تر و بر مسلمین جهان افزوده می شود. 

در انتهای مراسم نماز جماعت برگزار شد و از مهمانان با افطار پذیرایی شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.