1397-04-13 09:58
811
0
54885
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

دومین همایش علمداران بصیرت و شهادت در آزادشهر برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر از برگزاری دومین همایش علمداران بصیرت و شهادت، گرامیداشت شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان و شهرستان آزادشهر برای شرکت در این مراسم و تکریم و تعظیم یاد و خاطره شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، با اعلام این خبر گفت: این همایش مردمی، با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهرستان آزادشهر و سخنرانی آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر، از اساتید دانشگاه و موسسه حضرت امام خمینی (ره) مرکز قم، روز یکشنبه 17 تیرماه 97 ، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار داشت: یکی از محورهای این همایش، بیان نقش روحانیت انقلابی، بصیر، دشمن شناس و آگاه در احیای ارزشهای دینی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در ادامه اظهار کرد: اعتقاد به شهادت و باور به عظمت شهیدان نشان از عمق معنوی و شخصیت و هویت دینی است و همواره تحول آفرین است.

حجت دیلمی با اشاره به نقش روحانیون در هدایت و صلابت جامعه دینی گفت: خیل عظیم شهدای روحانی نشان دهنده نقش محوری روحانیت در دفاع از ارزشهای اسلامی است و باید به درستی و به حق گفت که روحانیون همواره علمداران عرصه شهادت هستند.

دیلمی تصریح کرد: روحانیت مکتبی و انقلابی هیچگاه از مسیر حق دور نشده و همه وجود خود را برای طی این طریق نثار می‌کند.

حجت‌الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: روحانیت در واقع میراث دار انبیا و معصومین(ع) هستند و در این راه نیز از هیچ جهاد و کوشش و بذل جانی دریغ نکرده اند و امروز دشمن می کوشد که با استفاده از حربه ی جنگ نرم، بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند.

دبیر ستاد شئون مذهبی آزادشهر خاطرنشان کرد: رسالت روحانیت،رسالتی الهی است که برای به ثمر رساندن این رسالت ها بذل جان و مال و جهاد اکبر و اصغر در کنار هم لازم است.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: فقاهت، دینداری و عبودیت، ولایتمداری، بسط فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه ها و دشمن شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد : روحانیت انقلابی همواره در راستای تحقق این گفتمان، تلاش های فراونی کرده است که در تاریخ انقلاب اسلامی و اسلام ناب همواره همچون مشعلی فروزان می درخشد، سلام و رحمت خدا به ارواح علما، صلحا و همه شهدا ، بویژه شهدای روحانی و طلبه ای که با نثار خون خود برای احیای ارزشهای دینی تلاش کردند.

یادواره شهدای روحانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.