1397-05-07 14:57
1315
0
55669
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر:

فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود

حجت الاسلام رضا دیلمی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزادشهر اظهار کرد: فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود. کارآفرینی و ایجاد شغل پایدار از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در بازدید از فعالیت های مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان آزادشهر در سخنانی به اهمیت نقش كارآفريني در آموزه های وحیانی پرداخت و گفت: سرمايه انسان در دنيا و آخرت چيزي جز كار نيست و انسان نتيجه كار و عمل خود را در دنيا و آخرت خواهد ديد، كار در اسلام از ارزش و اهميت بالايي برخوردار است و مي توان به يك معنا كار نيك و عمل صالح را مقدس برشمرد به شرط آن كه با نيت خالص و ايمان درست نيز همراه آن باشد، چرا كه در اين صورت همان هدف خلقت و آفرينش انسان و ماموريت وي تحقق مي يابد .

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر به بیان ظرفیت های بالای جمهوری اسلامی در موضوع کارآفرینی اشاره کرد و اظهار داشت: كارآفريني در يك جامعه و توانمندی در شکوفایی اقتصادی درون زا به معناي تحقق پويايي و بالندگي جامعه است. جامعه اي كه در بستر كارآفريني و تولید داخلی حركت مي كند، جامعه زنده و پويا و فعال است. از اين رو به سادگي و آساني مي تواند همه مشكلات و فشارهاي بيروني و دروني را تحمل كرده و پشت سر بگذارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرده و افزود: امروزه دشمن با استفاده از مکانیزیم تحریم و پیاده سازی فتنه پنهان جدیدی به نام فتنه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی است و این نیازمند هوشیاری می باشد، همانگونه که در عرصه ی دفاعی موجبات حیرت جهانیان را فراهم کردیم باید با همان تعهد و تخصص و پرهیز از نگاه های دوقطبی و قومیتی در جامعه، با وحدت و انسجام انقلابی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم و بر ظرفیت های الهی نظام اسلامی تکیه کنیم و از میراث امام و شهدا دفاع نماییم.

حجت الاسلام دیلمی تصریح کرد: معظم له، در خصوص محوري بودن كارآفريني، به مسئولان هشدار مي دهد كه همه اهتمام و سرمايه مادي و غيرمادي مي بايست در مسير تحقق كارآفريني باشد تا اقتصاد مقاومتي واقعي شكل گيرد.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات روح اله امامی رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان آزادشهر، متولیان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، ایجاد چنین مراکزی را یکی از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: فصل رویش اقتصادی کشور با کارآفرینی و اشتغال پایدار آغاز می شود و قدم گذاشتن در این وادی، گام نهادن در راستای تحقق مطالبات هوشمندانه و مدبرانه ی رهیر معظم انقلاب اسلامی است که همواره بر آن تاکید می فرمایند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: ما در حوزه ی میدانی و عملیاتی با استفاده از ظرفیت عظیم تشکل های دینی و شبکه ی تبلیغی، تلاش می کنیم که مبلغین و روحانیون معزز شهرستان، مروج و مشوق اصلی جوانان و نوجوانان جهت شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و کارآفرینی باشند و این را برای خود یک رسالت و تکلیف می دانیم.

A3

A2

A1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.