1397-05-16 13:02
1569
0
55870
در آستانه روز خبرنگار رخ داد؛

معرفی دوستان سرپرست شهرداری آزادشهر به عنوان خبرنگار! + تصویر

شیطنت و یا اشتباه روابط عمومی شهرداری آزادشهر در معرفی دوستان سرپرست شهرداری آزادشهر به عنوان اصحاب رسانه شهرستان، واکنش خبرنگاران این شهر را بهمراه داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، روز گذشته جمعی از دوستان سرپرست شهرداری آزادشهر که اکثر آنها از کسبه های این شهرستان بودند به دیدار وی رفتند. روابط عمومی شهرداری آزادشهر با گذاشتن عکسی از این دیدار، آن را دیداری به مناسبت روز خبرنگار و کسبه را اصحاب رسانه شهرستان معرفی کرد. 

این موضوع واکنش خبرنگاران شهرستان را به همراه داشت و آنها با گلایه به طیبه رجنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آزادشهر، خواستار توضیح شهرداری برای این عمل غیر حرفه ای و بی احترامی به جایگاه خبرنگاری شدند. بعد از واکنش خبرنگاران کانال شهرداری این نشست را نشست جمعی از جوانان فرهیخته معرفی کرد.

همچنین برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان آزادشهر در فضای مجازی این عمل ناشایست شهرداری را به چالش کشیدند که به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

عیسی شفایی از فعالان فضای مجازی شهرستان آزادشهر در توییت خود نوشت:

اصلاحیه پشت اصلاحیه!....

دیدار جمعی از اصحاب رسانه!:)

یا جمعی از جوانان فرهیخته!:)

امام آنچه که می بینیم و می خوانیم: دیدار قومیتی با سرپرست  شهرداری

#آزادشهر

#شهرستان_یتیم

3

علی اصغر(بهنام) قزلسفلو خبرنگار ایرنا نیز در کانال تلگرامی خود نوشت:نتیجه دوری مسئولان از جامعه خبری این اشتباهات می شود. دیدار شورای شهر آزادشهر با امام جمعه، همراه با خبرنگار خاص و دور همی جمعی از همشهریان سرپرست شهرداری بنام اصحاب رسانه

2

همچنین این موضوع بحث داغ گروه های آزادشهری شد و مدیران گروه ها مطالب مربوط به این واقعه را در هدر گروه پین کردند.

در انتها باید دید، آیا این واقعه بخاطر اشتباه بوده و یا اینکه ....

آن چیزی که بر همگان واضح است، آشنا بودن روابط عمومی ادارات با خبرنگاران است. از سرپرست شهرداری درخواست داریم با توضیح مطلب به شفافیت موضوع کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.