1397-08-12 12:59
786
0
58408
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر:

یوم الله 13 آبان روز رسوایی و ذلت ابدی آمریکا و جوشش غیرت جوانان انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: روز ۱۳ آبان، نماد عظمت و جوشش غیرت انقلابی جوانان رهرو مکتب امامت و ولایت و مردم بصیر ایران اسلامی و روز رسوایی و بی آبرویی ابدی و روز ذلت همیشگی آمریکاست.

تیترآزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم ا... 13 آبان در گفتگویی به بیان اهمیت حضورحداکثری در این روز بزرگ و پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های رئیس جمهور هتاک آمریکا پرداخت و اشاره کرد و اظهار کرد: برخی در نگاه ها چنین القا می کنند که روز ۱۳ آبان مختص به دانش آموزان است در حالی که این روز بزرگ، نماد عظمت و جوشش غیرت انقلابی جوانان رهرو مکتب امامت و ولایت و مردم بصیر ایران اسلامی و روز رسوایی و بی آبرویی ابدی و روز ذلت همیشگی آمریکاست.

وی افزود: همه ی اقشار، مرد و زن، پیر و جوان به فضل الهی، به همراه دانش آموزان و دانشجویان و بسیجیان برای زنده نگاه داشتن این روز عزیز در راهپیمایی شرکت کنند و با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود علاوه بر اینکه پاسخ یاوه گویی های ترامپ ابله و عناصرش را در منطقه می دهند بار دیگر به جهانیان و همه ی کسانی که برای تطهیر چهره ی هیولایی آمریکا تلاش می کنند خواهند گفت که آمریکا شیطان بزرگ و عامل جنایت و خونریزی در جهان است و هیچ غلطی نمی تواند بکند و چهل سالگی و عظمت انقلاب اسلامی این را برای همگان به منصه ظهور رسانیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر ادامه داد: مردم ولایت مدار، موحد و غیور ما باید در این برهه خاص با حفظ هوشیاری و ارتقاء بصیرت در مواجهه با توطئه‌های جدید شیطان بزرگ در عرصه اقتصادی و فرهنگی، فرصت بی نظیر و تاریخی یوم الله 13 آبان را به عرصه ی خلق حماسی دیگر برای تجدید پیمان با آرمانهای استکبار ستیزانه امام امت، شهیدان و رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی، مبدل کنند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شان را با صدایی رساتر به کاخ پلید و سیاه استکبارگران برسانند تا آنان بیش از گذشته بدانند که جامعه اسلامی ایران بر عهدشان با خون‌های مطهر شهداء باقی خواهند ماند و بر عمق کینه و نفرت‌شان از آمریکا و ایادی آن در هر نقطه از جهان، هر لحظه می‌افزایند.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه به نقش فرهنگ استکبارستیزی، در پیشبرد اهداف اسلام ناب و شکست فرقه ضاله داعش و حامیان آن در منطقه اشاره کرد و افزود : بدون شک حفظ روحیه استکبار ستیزی مردم ما باعث اثر گذاری بر مردم منطقه شد و آنان با الگو گرفتن از همین روحیه برگرفته از نصوص دینی و اسلامی، حرکتهای خودجوشی را آغاز نمودند که به لطف الهی در حال ثمر دادن و شکست جبهه ی استکباری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با یاد آوری و تاکید بر اهمیت حضور مردم در این روز گفت: به طور قطع مردم ما با درک شرایط فعلی و حضور در راهپیمایی 13 آبان این واقعه را همانند دیگر مناسبتها به حماسه ای تبدیل خواهند کرد و یکپارچگی امت اسلام در مبارزه با استکبار و نظام سلطه را به نمایش خواهند گذاشت .

حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: شعار محوری امسال یوم الله 13 آبان، اعلام پایداری و تبیین غیرت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی و به تصویر کشیدن این جمله است که آمریکا در برابر عظمت مردم بصیر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: پیش بینی ها و کمیته های پیگیری انجام این مراسم باشکوه در آزادشهر، نگین شهر و نوده شده است که ساعت برگزاری آن به شرح ذیل می باشد.

1- آزادشهر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه از مقابل آموزش و پرورش تا حسینیه ی اعظم با سخنرانی فرماندهی محترم تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان.
2- نگین شهر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه از کانون یادگار امام تا مسجد جامع با سخنرانی امام جمعه محترم نگین شهر
3- شهر نوده از ساعت 10صبح روز یکشنبه از مسجد جامع تا شهرداری با سخنرانی حجت الاسلام یازرلو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.