1397-08-13 12:26
1084
0
58443
امام جمعه آزادشهر در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان:

آمریکا همچون گرگی ملت ایران را طعمه خود می بیند/ حضور مردم یعنی پیروزی ما و شکست مفتضحانه آمریکا

سخنران راهپیمایی 13 آبان آزادشهر گفت: آمریکا همچون گرگی ملت ایران را طعمه خود می بیند و برای دریدن ملت ایران دندان تیز کرده است. مشخص است که ارتباط با گرگ نتیجه اش ختم به کجا خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان اظهار کرد: در این ۱۳ آبان نیز به مانند ۱۳ آبانهای گذشته پیروز شدیم و مطمئن هستم که در ۱۳ آبانهای آینده نیز پیروز خواهیم بود. حضور مردم یعنی پیروزی ما و شکست مفتضحانه آمریکا، چون این حضور نشان داد تمام توطئه ها و نقشه های آنها برای دلسرد کردن مردم ایران بی تاثیر بود.

سخنران راهپیمایی 13 آبان در آزادشهر خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ۳ واقعه تاریخی دارد. واقعه نخست تبعید امام خمینی بخاطر قیام یک تنه در برابر کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ بود. واقعه دوم کشته شدن صدها دانش آموز و دانشجوی تظاهرات کننده توسط ماموران شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷بود.

وی افزود: در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ نیز لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان به تسخیر در آمد و حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند و ارزش آن را بالاتر از انقلاب ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ دانستند.

حجت الاسلام شهابی تصریح کرد: علت فضیلت تسخیر لانه جاسوسی بر انقلاب ۵۷ را مبارزه مستقیم با استکبار و شکست دادن آن بود در حالیکه در انقلاب ۵۷ مردم ما عمال امریکا را شکست داده بودند. مردم عزیز این پیروزی و این حضور شما ارزش زیادی دارد. کجای دنیا و کدام ملتی جرائت کرده اند که در برابر استکبار ایستادگی کنند. شما با اراده ای قوی و آرمانی الهی و با رهبری ، رهبر عزیز انقلاب در برابر استکبار ایستاده اید و همواره آن را به زاو در آورده اید.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: از بعد از ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که ملت ایران ابهت استکبار را شکست و ان را شکست داد، امریکا شمشیر خود را علیه ملت ما از رو بسته است . تحمیل جنگ 8 ساله ، حیله های مختلف، توطئه ها و دسیسهای متفاوت همه و همه بخاطر آن است که ملت ما دربرابر استکبار ایستاده است و زیر بار زور نمی رود.

سخنران مراسم ۱۳ آبان افزود: آمریکا انواع جنگ از جمله جنگ نظامی، فرهنگی و جدیدا اقتصادی را علیه ملت ایران به راه انداخت، اما در همه‌ی آنها شکست خورد و ما مطمئن هستیم که در جنگ اقتصادی هم پیروز نهایی ما هستیم. هر چند همین الان هم آمریکا شکست خورده است و کشورهای مختلف از تحریم نفتی ایران مستثنی شدند.

وی یادآور شد: ترامپ گفته بود که من فروش نفت ایران را به صفر می رسانم، اما مشاهده کردید که اینبار هم شکست خورد.

حجت الاسلام شهابی در ادامه ضمن اشاره به دیدار اخیر مقام امام خامنه‌ای مد ظله العالی با دانش آموزان گفت: حضرت آقا دانش آموزان و دانشجویان را به چند چیز سفارش کرد. نخست فراموش نکردن دشمنی آمریکا و فریب لبخند دشمن را نخوردن بود.

38

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: تبلیغ نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی پنجه و مسئول دانستن خود در قبال پیشرفت کشور نیز از دیگر سفارشهای رهبر معظم انقلاب بود. عزیزان باید ترس و تنبلی را کنار بگذاریم و وارد میدان شویم. ما نشان دادیم که می توانیم و دشمن با هر روشی که به جنگ ما بیاید، شکست خواهد خورد.

سخنران راهپیمایی 13 آبان آزادشهر در پایان گفت: آمریکا همچون گرگی ملت ایران را طعمه خود می بیند و برای دریدن ملت ایران دندان تیز کرده است. مشخص است که ارتباط با گرگ نتیجه اش ختم به کجا خواهد شد. مسئله ارتباط با آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و ... هم مطرح بود، اما دیدید که چیزی جز ویرانی برای آنها در بر نداشت. ملت ما اصلا و ابدا رابطه با آمریکا را تایید نمی کنند و با ایستادگی در برابر استکبار پیروزی را از آن خود خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.