1397-09-17 07:57
1690
0
59354
نبرد خونین سگها در آزادشهر؛

با مدیریت ضعیف مسئولان آزادشهر، سگها نون در خون زده و می خورند!

مسابقات بین حیوانات و بخصوص سگ ها، در برخی از کشورها انجام می شود. مسابقاتی از قبیل، ردیابی، حرکات نمایشی، اطاعات پذیری و ... . متاسفانه از بین همه‌ی این مسابقات مفید، بدترین نوع آن یعنی نبر خونین بین سگ‌ها، سرگرمی این سالهای جوانان آزادشهری شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، دیماه سال گذشته بود که خبری با عنوان سگ ها، خون بهای نبود مراکز سرگرمی و بی کاری را پرداخت می کنند روی خروجی سایت های تیتر آزاد قرار گرفت.

در این خبر آمده بود که، هر زمان، تعداد 50 نفر به برگزار کنند نبرد خونین بین سگ ها، تماس بگیرند و برای شرکت دادن سگ هایشان اعلام آمادگی کنند، این مسابقه برگزار می شود.

تعداد تماشاگران در مسابقه سال گذشته حدود ۳۰۰ نفر اعلام شده بود.

کمتر از یک ماه از این خبر نگذشت که فرماندار آزادشهر عوض شد و فرماندار جدید با شعار «آزادشهر را زینت شهرهای استان خواهم کرد» روی کار آمد.

با روی کار آمدن فرماندار جدید، دوستداران حیوانات و جویندگان انسانیت، امیدوار شدند که جلوی این قبیل وحشی گری ها گرفته شود. اما متاسفانه شنیده شد که همان اتفاق، امروز نیز در روستای مرزبن از توابع شهرستان آزادشهر، پرشور تر از گذشته با جمعیت تماشا کننده‌ای حدود ۸۰۰ نفر برگزار شده است.

در بررسی دلایل این سرگرمی وحشیانه، موضوعات زیادی را می تواند نام برد که از جمله آنها می شود از عدم وجود مکان های مناسب برای تفریح سالم جوانان، بیکاری جوانان، فقر فرهنگی، عدم نظارت مسئولین، منفعل بودن و سکوت مجامع حمایت از حقوق حیوانات و ... نام برد.

دلایلی که ریشه در توانایی مدیریان اجرایی شهرستان دارد. مدیریتی که اگر درست اقدام می کرد و شرایط کار، تفریح، آموزش و فرهنگ سازی را ایجاد کرده و نظارت درستی بر رویدادهای شهرستان داشت، امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن سگهای بی گناه نبودیم.

آری، باید بررسی کرد که خروجی جلسات مسئولان شهرستان آزادشهر در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چیست که برآیند آن در جامعه اینگونه متبلور میشود؟

گذشته از همه‌ی این موضوعات، آنچه که می باید در اولویت کارها قرار گیرد، جلوگیری از تکرار این مسابقه غیر انسانیست که انسانیت را لکه دار می کند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.