1397-11-12 19:25
2279
0
60846
مسئولان آزادشهر پاسخ دهند؛

چرا سهم آزادشهر از بودجه مصوب سفر رئیس جمهور صفر است!؟

۱۷ روز پیش (دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷) رئیس جمهور به همراه تعدادی از معاونین و وزرا به استان گلستان سفر کرد. در این سفر علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مهمان شهرستان آزادشهر بود، اما باز هم سر مردم شهرستان آزادشهر بی کلاه ماند!

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، استان گلستان به تازگی میزبان رئیس جمهور وهیئت همراه وی بود. گلستانی‌ها انتظار داشتند، در این سفر مسئولین اجرایی کشور از مشکلات و کمبودهای این استان مطلع شده و برای حل و رفع آنها تدبیری بیندیشند.

در این سفر علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مهمان مردم شهرستان آزادشهر بود. وی در سخنانش از تصمیم دولت برای تبدیل کردن استان گلستان به قطب گردشگری کشور و اختصاص بودجه ۹۱ میلیارد تومانی به استان گلستان برای تحقق این موضوع خبر داد.

حدود ۱۷ روز از سفر رئیس جمهور به استان گلستان می گذرد و خبرهایی حاکی از تخصیص بودجه ۹۱ میلیارد تومانی برای توسعه گردشگری استان گلستان به گوش می رسد. 

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در تشریح جزییات این مصوبه اعلام کرده است که  ۷۰ میلیارد تومان از این بودجه برای تکمیل زیرساخت های جزیره آشوراده، ۷ میلیارد تومان برای موزه روستایی قرق، ۷ میلیارد تومان برای موزه بزرگ گلستان و ۷ میلیارد تومان برای دیوار دفاعی گرگان مصوب شد و ۱۰۰ درصد این اعتبار تخصیص می یابد.

آنچه که مسلم است، رئیس جمهور و معاون وی به وعده داده شده جامع عمل پوشانده اند، هر چند این مصوبات مشکلات گلستان را حل نخواهد کرد و تغییر چندانی در زندگی مردم ایجاد نمی کند، اما وعده‌ای داده شد که عملی شود و این خوب است.

نکته قابل توجه در خصوص این سفر، بی کلاه ماندن سر مردم شهرستان آزادشهر از مصوبات این سفر می باشد. شهرستانی که گفته می شد، بخاطر اهمیتش در توسعه گردشگری استان گلستان، میزبان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بوده است.

حال سوال کلیدی این است که آیا ضعف مدیران شهرستان باعث ندید گرفته شدن این شهرستان شده یا اینکه سفر مونسان به آزادشهر دلیلی غیر از اهمیت این شهرستان داشته است؟!

به هر حال باز هم مسئولانی به استان گلستان سفر کردند و مردم آزادشهر مثل همیشه مظلوم واقع شدند.

یک سال از معرفی سید رسول حسینی به عنوان فرماندار این شهرستان می گذرد. فرمانداری که هماهنگ کننده مشاورانش در گروه تلگرامی خود، وی را جهادگر و پرتلاش می نامد و مدعی است که وی شهرستان آزادشهر را آباد خواهد کرد.

فرمانداری که از زمان حضورش ، مهمان‌های بسیاری از مسئولین استانی و کشوری را به شهرستان آزادشهر آورده و همواره اعلام کرده که می خواهد آزادشهر را زینت شهرستانهای استان گلستان کند. 

اکنون بعد از گذشت یکسال مردم شهرستان انتظار دارند تا فرماندار شهرستانشان در کنفرانسی خبری، از دستاوردهای یکساله خود بگوید و عملکرد خود را به اطلاع عموم برساند تا مشخص شود که این رفت و آمد مهمانهای استانی و کشوری به آزادشهر، آیا ثمری برای این شهرستان دارد و یا اینکه این رفت و آمدها نیز مانند سفر مونسان به آزادشهر بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.