1397-12-04 08:25
869
0
61385

بازدیداستاندار گلستان از مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر

استاندارگلستان به همراه نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان از مجتمع آبرسانی انقلاب آزادشهر بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما، استاندارگلستان و نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان از مجتمع آبرسانی انقلاب بازدید کردند ، این بازدید با هدف سرکشی از پروژه های عمرانی و اطلاع از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب انجام شد.

بهزاد هرمزی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان وضعیت آب در این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: مجتمع آبرسانی انقلاب 21 روستا با 7000 مشترک را تحت پوشش دارد.

وی حجم خط انتقال و شبکه توزیع این مجتمع را 420 کیلومتر اعلام کرد و افزود: پروژه آبرسانی انقلاب با 9 مخزن ذخیره به حجم 7.5 مترمکعب و 22 حلقه چاه به روستاهای شهرستان آزادشهر آبرسانی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه طرح های آبرسانی روستایی آزادشهر در قالب 5 مجتمع است، افزود: از طریق این مجتمع های آبرسانی 52 روستا شهرستان آزادشهر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی به افتتاح 4 پروژه و کلنگ زنی یک طرح آبرسانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده و خواهد شد.

هرمزی تعداد روستاهای این شهرستان را 52 روستا اعلام کرد و گفت: مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی آزادشهر 12 هزار و 455 خانوار با جمعیت 41هزار و 915 نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.