1393-09-04 10:59
2523
0
6256
مدیر حوزه علمیه الغدیر شهرستان آزادشهر:

ریشه برخی از معضلات اجتماعی استفاده از ماهواره است

مدیر حوزه علمیه الغدیر شهرستان آزادشهر گفت: ریشه برخی از معضلات اجتماعی استفاده از ماهواره است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، حجت الاسلام سراوندی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، منشأ بسیاری از معضلات فرهنگی و ناهنجاری ها در جامعه شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه برشمرد و گفت: بالا رفتن سن ازدواج، پایین آمدن سن بلوغ توسط ناهنجار پخش شده از این شبکه ها، آمار بالای طلاق، بدحجابی و مدگرایی ها، مصرف زدگی خانواده ها، گسترش روابط بین غیر محارم و غیره ریشه در فیلم ها و سریال های شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی دارد.

وی در ادامه ابراز کرد: دشمنان با بهره‌گیری از ابزارهایی مانند ماهواره تلاش می‌کنند تا بتوانند سبک زندگی اسلامی مردم ایران را به فرهنگ غربی تغییر دهند که تحقق این مهم آسیب جدی در کشور ما محسوب می‌شود چراکه موجب سست شدن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

سراوندی بیان کرد: اعتقاد داریم که اگر این عقاید برای افراد تبیین شود، قطعاً بسیاری از افرادی که اسیر این شبکه ها هستند از آن دست می کشند.

مدیر حوزه علمیه الغدیر تصریح کرد: رسانه و شبکه ‌های ماهواره و اجتماعی ابزاری از جنگ نرم است که می تواند مفید و یا در عین حال بسیار خطرناک باشد اما چنانچه جامعه ای دارای سواد رسانه‌ای و آگاهی کافی باشد می تواند استفاده های خوبی از این شبکه ها در راستای اهداف خود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.