1395-04-01 11:52
1116
1
33888
فرماندار آق قلا :

زنده نگه داشتن پیام شهدا یک وظیفه است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : گام برداشتن در راستای یاد شهداء و زنده نگهداشتن پیام آنها از وظایفی است که بر دوش ما نهاده شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، الیاس هیوه چی در سومین جلسه ستاد اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت : گام برداشتن در راستای یاد شهداء و زنده نگهداشتن پیام آنها از وظایفی است که بر دوش ما نهاده شده است چرا که مبنا و اساس فرهنگ انقلاب اسلامی برگرفته از خون شهداست.

وی افزود : مراسم معنوی اعتکاف و جشن میلاد امام زمان(عج) از برنامه‌های اجراشده کمیته فرهنگی اجلاسیه برگزار گردید و باید اجرای برنامه‌های فرهنگی بیشتری با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تدوین و اجرا گردید.

فرماندار شهرستان آق‌قلا ادامه داد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل منطقه باید نسبت به تولید شعر دوزبانه در خصوص شهدا و سرود بانوان با کمیته بانوان اجلاسیه همکاری نماید.

هیوه چی از شهرداران شهرستان خواست نسبت به نام‌گذاری خیابان‌ها و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا به نام شهدا در راستای برنامه‌های اجلاسیه اقدام کنند.

رئیس ستاد اجلاسیه 4000 شهدای استان شهرستان آق‌قلا از همایش 1000 نفری کمیته بانوان در راستای برنامه‌های اجلاسیه خبر داد و افزود : سایر کمیته‌های اجلاسیه باید در برگزاری این همایش با کمیته بانوان همکاری و مساعدت داشته باشند تا همایشی در سطح بالا و مطلوب برگزار نماییم.

وی همچنین از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشوری به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان در راستای برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان اجلاسیه تقدیر نموده و خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی همچون کوه‌پیمایی،راهپیمایی و سایر مسابقات ورزشی دیگر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جمعه باشقره

از توجه بخشدار مرکزی اقای ارخی به گلزار شهدای شیخ موسی نهایت تشکر را داریم باید گلزار شهدا را طوری مزین کنیم و خدمات رفاهی گلزار شهدای شیخ موسی که حتی اب شرب هم ندارد چه برسد به جاده دو کیلومتری اسفالته . چطور انتظار دارید اقای فرماندار که جوانان اشنا شوند با راه شهدا

0
0
پاسخ
1395-04-08 00:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.