1395-11-21 16:02
1938
0
35009
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق‌قلا:

امروز روح ایثار و جان‌فشانی شهدا مایه فخر و مباهات ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق‌قلا گفت : امروز دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد تقابل بین ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اهداف خود دست یابند. امروز روح ایثار و جان‌فشانی شهدا مایه فخر و مباهات ملت ایران است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق‌قلا یادواره شهدای روستای خیوه لی بخش مرکزی هدف از برگزاری این برنامه را گرامیداشت دهه فجر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین بسیجیان و نسل‌های آینده عنوان کرد.

فرمانده سپاه نیروی مقاومت بسیج شهرستان آق‌قلا در این یادواره ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: یاد شهدا حیات برای جامعه و نسل آینده است. باید یاد شهید همیشه زنده باشد. اگر شهدا نبودند، امروز از آسایش و امنیت هم خبری نبود.

سرهنگ کاظمی افزود : امروز دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد تقابل بین ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اهداف خود دست یابند. روح ایثار و جان‌فشانی شهدا امروز مایه فخر و مباهات ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آق‌قلا در پایان ،شهادت و شهید را از برکات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را دفاع از قرآن،اسلام و از ولایت دانست و گفت : جان‌فشانی و حق‌طلبی شهدا در جبهه‌های نبرد مایه فخر و ارزشمندی ملت ایران است و امروز یادواره‌های شهدا مظهر وفاداری برابر آرمان‌های دفاع مقدس است. شهدا همیشه زنده و جاودانه خواهند بود.

امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان نیز در این مراسم گفت : شهیدان با تقدیم جان‌ خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه ولایت و انقلاب قدم برداریم.

این مقام مسئول در شهرستان بیان داشت: نسل جوان جامعه باید با راه و روش زندگی شهدا و اخلاق و رشادت‌های رزمندگان به ‌خوبی آشنا شوند تا بتوانند سربازان خوبی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.