1395-11-25 10:57
1921
0
35203
فرماندار آق‌قلا :

دشمنان به دنبال جدایی جوانان از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فرماندار آق‌قلا گفت : امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال جدایی جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار آق‌قلا در یادواره شهید شوشتری و شهدای محله تازه‌آباد از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر آق‌قلا در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت : شما مردم آق‌قلا با حضوری گسترده‌تر از سال‌های قبل، همواره درصحنه حاضر بوده و نشان دادید به آرمان‌های امام راحل وفادار بوده و در خط رهبری عظیم الشان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی) مستحکم‌تر از همیشه گام برمی‌دارید.

وی افزود : امام (ره) با ایستادگی صادقانه خود و جان‌فشانی جوانان ملت را از دست استکبار آزاد کرد، لذا این انقلاب گوهر گران‌بهایی است که می‌بایست از آن و دستاوردهایش صیانت شود. همچنین باید امانت‌دار خوبی برای شهدا و امام شهدا باشیم .

فرماندار آق‌قلا خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال جدایی جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را بشناسیم و با بصیرت و آگاهی تمام با آن مقابله کنیم.

 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.