1396-03-19 13:54
1453
0
40032
فرماندار آق قلا خبر داد :

آزادی 9 آق قلایی با کمک یک میلیارد و پنجاه میلیون ریالی در جشن گلریزان 95

فرماندار آق قلا گفت: در سال گذشته یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال به زندانیان کمک شد که در مجموع 9 نفر آزاد شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، یکی از سنت‌های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های گل‌ریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و جشن‌هایی است که با کمک مردم و خیران بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد.

کلید برگزاری جشن گل‌ریزان همیشه با هدیه مقام معظم رهبری زده می‌شود و ایشان در ایام برگزاری این جشن انسانی، کمک‌های مالی شایانی را به ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه برای آزادی زندانیان نیازمند اهدا می‌کنند و دیگر مسئولان هم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.

در آق‌قلا هم این جشن با حضور هاشمیان ریس کل دادگستری گلستان ضمیر فرماندار آق‌قلا و علمای اهل سنت برگزار شد.

امانگلدی ضمیر، فرماندار آق‌قلا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : یکسری از هم‌وطنان و همشهریانمان به دلیل جرائم غیر عمد شامل بروز حادثه یا عدم پرداخت نفقه در زندان‌ها به سر می‌برند. برای آزادی این دسته از زندانیان ریس کل دادگستری گلستان به همراه اعضای ستاد دیه در همه شهرستان‌های استان جشن گل‌ریزان برگزار می‌کنند و امروز نیز در آق‌قلا میزبان این عزیزان هستیم .

ضمیر در ادامه گفت : در سال گذشته یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال به زندانیان کمک شد که در مجموع 9 نفر آزاد شدند. در حال حاضر 23 نفر از شهرستان آق‌قلا مشمول این جرائم هستند که امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری از این عزیزان را آزاد کنیم امروز توانستیم 30 میلیون تومان از خیرین عزیز جمع آوری بکنیم به‌علاوه ستاد دیه دو برابر این مبلغ را به زندانیان کمک خواهد کرد تا دیگر در بند نباشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.