1396-05-01 17:02
1354
0
41823
فرماندار آق قلا:

اتمام عملیات ترمیم پل تاریخی آق قلا تا پایان سال/ تردد بر روی پل از عید قربان امکان پذیر است

فرماندار آق قلا گفت : تاکنون ترمیم و بازسازی پل تاریخی آق قلا نزدیک به 20 درصد پیشرفت داشته که با جذب 4 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده، امیدواریم در عید قربان ، شاهد تردد شهروندان از روی پل تاریخی باشیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، "ابراهیم کریمی" مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان به همراه امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا از روند عملیات مرمت پل تاریخی شهر بازدید کرد.

فرماندار آق قلا در حاشیه این بازدید گفت : تاکنون ترمیم و بازسازی پل تاریخی آق قلا نزدیک به 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با جذب 4 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده و تلاشهای شبانه روزی پیمانکار و همدلی همه عوامل اجرایی و مسئولین دستگاههای اجرایی ، همزمان با عید سعید قربان ، شاهد تردد شهروندان از روی پل تاریخی باشیم.

وی افزود : دولت نگاه ویژه ای به پل باستانی آق قلا دارد ، چرا که نماد تاریخی و میراث فرهنگی اجداد و گذشتگان و از مطالبات مردمی شهر آق قلا بوده است که به فضل الهی ، جذب مابقی اعتبار درنظر گرفته شده انجام خواهد شد و پایان سال جاری ، شاهد اتمام مرمت این اثر تاریخی باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.