1396-06-27 16:57
995
0
44218
فرماندار آق قلا مطرح کرد؛

برگزاری 108 برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان آق قلا

فرماندار آق قلا گفت : برای بزرگداشت این ایام بیش از 108 برنامه توسط کمیته های شش گانه ،پشتیبانی ، فرهنگی ، ورزشی ، ایثارگران ، امنیت و انتظامی و اطلاع رسانی ، برنامه ریزی شده است .

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان آق قلا با اعلام برنامه این ستاد گفت : برای بزرگداشت این ایام بیش از 108 برنامه توسط کمیته های شش گانه ،پشتیبانی ، فرهنگی ، ورزشی ، ایثارگران ، امنیت و انتظامی و اطلاع رسانی ، برنامه ریزی شده است .

وی افزود : زنگ ایثار و شهادت در مدارس ، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ‌، رژه موتوری ، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء ، تجلیل از خانواده های معظم شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه های مختلف فرهنگ و ورزشی در این ایام می باشد.

ضمیر ادامه داد : اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم روستایی ، برپایی ایستگاههای سلامت در نقاط مختلف شهرستان ، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری کلاس های خود امدادی و دگر امدادی در سطح پایگاههای بسیج و مدارس ، برگزاری یادواره های شهداء و نمایشگاههای فرهنگی با موضوع دفاع مقدس نیز با کمک دستگاه های ذی ربط در شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آق قلا خاطر نشان کرد : نسل های جدید و این آینده سازان کشور باید بدانند که موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف علمی ، اقتصادی و نظامی به آنان دست یافته ایم مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.