1396-07-30 17:02
853
0
45623
فرماندار آق قلا خبر داد :

اعطای تسهیلات اشتغالزائی با بهره 8 درصد در مناطق محروم/ اجرای طرح بشیر "احیای فرش اصیل ترکمن" در آق قلا

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : جلسه با مدیر عامل پست بانک استان در خصوص تسهیل در پرداخت اعتبارات اشتغالزائی برگزار کردیم که مقرر شد تسهیلات با بهره 8 درصد در مناطق محروم و کمتر توسعه پرداخت گردد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار آق قلا در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات اشتغالزائی مددجویان شهرستان گفت : یکی از مهمترین مشکلات پرداخت تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نداشتن ضمانت معتبر مورد قبول بانک ها می باشد.

وی افزود : روسای بانک های شهرستان نهایت همکاری و تعامل را با این قشر انجام داده تا با استفاده از ظرفیت های قانونی بتوانیم گره گشای مشکلات تحت پوشش های عزیز باشیم.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : جلسه با مدیر عامل پست بانک استان در خصوص تسهیل در پرداخت اعتبارات اشتغالزائی برگزار کردیم. مقرر شد تسهیلات با بهره 8 درصد در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین در سطح روستاهای این شهرستان توسط این بانک پرداخت گردد.

این مقام مسئول ، اشتغالزائی در حوزه های صنایع دستی ، دام و طیور و کشاورزی را از ظرفیت های بسیار خوب شهرستان آق قلا دانست و خاظر نشان کرد: ایجاد بازارچه تخصصی فرش و صنایع دستی با 100 غرفه در شهر آق قلا به صورت پایلوت استانی یکی از اقدامات موثر در این زمینه بوده است. همچنین اجرای طرح بشیر "احیای فرش اصیل ترکمن" با حضور مسئولین ستاد اشتغال شهرستان در روستای حبیب ایشان بخش وشمگیر شهرستان آق قلا از دیگر اقدامات مهم در این عرصه می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.